od vlazy 10. 2. 2020 11:37
Dnes jsem telefonoval do ČEZ Distribuce abych si u nich ověřil kterého nebo jestli vůbec nějakého dodavatele elektřiny evidují na mým odběrným místě. Byl jsem informovaný, že od 31.1.2020 evidují ukončení dodávky elektřiny dodavatelem 3E a až od 8.2.2020 evidují dodavatele Yello Energy. Z toho vyplývá, že od 1.2.2020 do 7.2.2020 nemám u ČEZ Distribuce evidovaného žádného dodavatele elektřiny a Yello Energy tak něco velmi vážně zanedbalo tím, že u distributora nezaevidovali jejích dodávku elektřiny na mým odběrném místě už od 1.2.2020 tak jak se k tomu zavázali ve smlouvě a učinili tak až od 8.2.2020. Ujišťování, že jsem odběratelem elektřiny od Yello Energy od 1.2.2020 je proto klamavé a nic platné když to distributor eviduje až od 8.2.2020. Nevím jestli náhodou v této záležitosti něco nezanedbali i na straně Skautské energie tím, že vyřídili výpověď dodávky elektřiny u 3E k 31.1.2020 a přitom možná neměli u Yello Energy vyjednané zahájení dodávky elektřiny na moje odběrné místo už od 1.2.2020, tak aby to navazovalo na 3E. Takto to dopadá když firmy nepřistupují ke své práci zodpovědně.
Ono je dobré si vše hlídat a kontrolovat, protože spoléhat na to, že je něco ujednané ve smlouvě a nebo, že někdo něco zařídí a vše bude v pořádku asi většinou nejde.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10