Skautská energie

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod lukas1107 9. 1. 2020 16:32

Došlo mi vyúčtování od Yello, ale nezapočetli mi slevu Yello Active. Má někdo stejný problém?
lukas1107
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod powery 10. 1. 2020 09:37

Měl jsem něco podobného, čekám na další řádnou fakturu, jak to dopadne ;)

1.7.2019 jsem žádal o uplatnění slevy. 8.7.2019 vystavili fakturu za období od 01.02.2019 - 12.04.2019. Sleva v ní zahrnutá nebyla.

Na dotaz proč mi odpověděli:

Uplatněné body dne 01. 07. 2019 nemohou být nyní zahrnuty do roční faktury, která byla tvořena dne 08. 07. 2019 z důvodu, že uplatnění bodů proběhlo až po datu řádného ročního odečtu Vaší distribucí. Fakturace byla k datu odečtu 12. 04. 2019, body byly uplatněny až po tomto termínu.

Bonus v rámci Yello Active uvidíte na další řádné roční faktuře.

Omlouváme se Vám časovou prodlevu v rámci vystavení řádné roční faktury.
powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D.roak 12. 1. 2020 18:17

mel jsem Yello drive a vse za body z activ se uplatnili a sleva se na fakture projevila.. Nini mam jedno misto pres skautskou a tam bude odecet v lednu tak jsem zvedavi
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vpe 13. 1. 2020 14:18

lukas1107 píše:Došlo mi vyúčtování od Yello, ale nezapočetli mi slevu Yello Active. Má někdo stejný problém?


Ja mam problem ze nemam android a tedy yello active asi nejde pouzit!?
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D.roak 13. 1. 2020 18:18

No tak treba nejaky levny adroid v bazaru / ale nejdriv bych si zjistil jakou minuimalni verzy androidu musi byt aby yello active fungoval/
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 15. 1. 2020 14:42

V současné době jsem v procesu přechodu s elektřinou a plynem od 3E ke skautům. U skautů jsem se registroval 11.12.2019. Výpověď elektřiny jsem požadoval podat na základě zvýšení ceny u 3E od 1.1.2020. Vše bylo asi v pořádku vyřízené a byla mi už zaslaná smlouva s Yello Energy kde by mi měla být zahájená dodávka elektřiny od 1.2.2020.
Problém nastal asi u plynu. Byl jsem informovaný, že výpověď byla podána 16.12.2019. Dnes ale ve webové kanceláři 3E po přihlášení se tam stále vidím u smlouvy na dodávku plynu, že datum ukončení není k dispozici. U elektřiny tam mám datum ukončení 31.1.2020 což by mělo být v pořádku. 2. ledna jsem se telefonicky na to informoval u 3E a bylo mi sdělené, že výpověď na dodávku plynu z 16.12.2019 evidují a kolegové ji mají ve zpracování a že mají na to 2 měsíce. Minulý týden jsem se na to také dotazoval u Skautské energie a paní z TGC mi odepsala, že u plynu zatím nemají vyjádření na jimi zaslanou výpověď 16.12.2019, že mají 30 dnů na vyjádření a že zaslali na to vyjádření urgenci. 30 dnů už dnes minulo a prozatím se nic neděje. Mám proto podezření, že u toho plynu není něco v pořádku a nerad bych se kvůli tomu dostal do nějakých zbytečných problémů s dodávkou plynu. Připadá mi to tak jako by možná na straně skautské energie byla v mým případě podána chybně výpověď a proto u 3E na to nereaguji a nebo 3E něco kombinuje tak aby nemuseli přijít o zákazníka. Pokud je problém na straně 3E tak by to asi bylo na stížnost u ERÚ kvůli nedodržení té 30 denní lhůty na vyjádření se k té výpovědi.
Jaký máte kdo na to názor nebo co si o tom myslíte? Mám ještě čekat dál co se bude dít a nebo bych měl začít nějak reagovat? V těchto věcech se příliš nevyznám a tak bych se nerad dostal do nějakých problémů s dodávkou plynu.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod xls 15. 1. 2020 15:10

Já přecházel taky se stejnými společnostmi. U Skautů jsem to registroval ještě dříve, ale ti mi napsal, ať si to vypovím sám. Tak jsem odstoupil u el. a vypověděl plyn. Přechod u el. měl být k 1.1., nakonec se to ale posunulo za 7.1. Ohledně potvrzení dodávek plynu přišel dopis až tento týden, takže možná doporučuji čekat.

Každopádně je to dost komplikované, spousta lidí, firem a spousta šumu. U Skautů je znát, že nabrali víc lidí, kteří vůbec nevědí, která bije. Dřív to bylo mnohem jednodušší a fungovalo to líp.

3E se myslím chová korektně, asi si ještě neosvojili postupy mateřské firmy.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 15. 1. 2020 17:44

U mne u elektřiny také chtěli abych si smlouvu vypověděl sám z důvodu, že toho mají moc a nestihli by to už do konce roku a plyn, že mi sami vypoví. Když jsem pak s nimi ohledně toho trochu komunikoval a napsal jim, že se v tom nevyznám tak mi nakonec odepsali, že mi vypověděli i tu elektřinu. Elektřinu jsem chtěl vypovědět k 31.12.2019, tak abych od 1.1.2020 mohl být u nového dodavatele elektřiny, ale sdělili mi, že to není možné protože je na to málo času a nestihlo by se to vše vyřídit a tak mi ji vypověděli až k 31.1.2020. Vše by už v mým případě ohledně elektřiny včetně smlouvy s Yello Energy mělo být vyřízené a tak snad už nenastanou nějaké neočekávané problémy.
U plynu mi to prozatím stojí na tom, že je podána výpověď která je ale bez vyjádření od 3E. Od 16.12.2019 už snad uplynula dostatečně dlouhá doba na to aby se k tomu 3E mohlo nějak vyjádřit. U skautů mi sdělili, že na to vyjádření mají 30 dnů což už právě uplynulo, ale u 3E mi sdělili, že na to mají 2 měsíce a tak nevím kdo z nich má pravdu.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod D.roak 15. 1. 2020 19:36

No s tim ze by na to mely mit 2 mesice jsem se nikdy nesetal. Energeticky zakon jsem ale nestudoval.. Mozna jenom chteji otravit aby jsi neodesel, ale jen ma spekulace. Ale plyn jsem menil jenom jednou. Prazska plynarensa Carbon union, Elektrina tam jsem vystridal mnoho obchodniku a vzdy to trvalko mesic.
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 15. 1. 2020 20:14

Ty 2 měsíce na vyjádření se ohledně výpovědí na dodávku energií se mi také příliš nezdají, ale zákony ohledně toho jsem také nestudoval. Spíše mi to připadá na nějakou boudu ze strany 3E aby neztratili zákazníka.
U elektřiny mi ještě v prosinci telefonovali z 3E jestli si tu výpověď nechci rozmyslet a nabízeli mi nějaký jiný údajně levnější tarif, ale to jsem jim odmítnul a na výpovědi trval.
U plynu to prozatím stojí a kromě podání výpovědi ze strany Skautské energie 16.12.2019 se prozatím nic neděje.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod D.roak 15. 1. 2020 22:15

plyn budu rasit ay bede prvni rocni spotreba,odecet bude az v 7. mesici. a pak nudu resit. No je pravda ze kdxy jsme se stehovaly delal carbonunion novim vlastniku problemy s prepisem na ne, necim proc kdyz by jim zakaznik zustal
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vpe 27. 1. 2020 18:41

Tak uz jste vyplnili Skautsky dotaznicek pro pristi rok?

Nechci zeLenou energii
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D.roak 27. 1. 2020 19:12

No tedka cekam jen na to, az obchodnik zaeviduje odecet provedeni distribuci a vystavi prvni fakturu. A uvidi se zda yello plne uplatni slevu z yello active ve fakturaci.
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod D.roak 31. 1. 2020 20:20

tak prvni faktura od skautske (yello) tak vsechny zaplacene zalohy zohledneny ve fakture, i sleva z yello active. tak mirny nedoplatek
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 6. 2. 2020 11:31

Pozor na přechod ke Skautské energií.
V současné době jsem ve stavu přechodu s elektřinou a plynem ke Skautské energií. Dodávka elektřiny od Yello Energy mi měla být zahájená od 1.2.2020. Ve smlouvě s Yello Energy mám uvedený předpokládaný termín zahájení dodávky nejpozdějí do 1.2.2020. V jejích Moje Yello mám dodnes stále uvedené "Naposled ověřujeme, už se to blíží." což svědčí o tom, že dodávku elektřiny mi asi ještě nezahájili. S původním dodavatelem 3E mám smlouvu ukončenou k 31.1.2020. Dnes mi od ČEZ Distribuce byl doručený dopis ve kterém mne informuji, že od 1.2.2020 není k mému odběrnému místu přiřazený žádný dodavatel a žádají mne k bezodkladnému učinění kroků vedoucích ke sjednání nápravy a to nejpozději do 10 dnů od počátku bezesmluvního vztahu. Díky Skautské energií jsem nyní v situaci kdy mi ČEZ asi může přijít odpojit elektřinu. Včera večer jsem přes Moje Yello psal dotaz ohledně zahájení dodávky elektřiny, ale doposud se neobtěžovali mi na to odpovědět a když jsem zkoušel telefonovat na zákaznickou linku Yello Energy tak se tam nikdo neozývá a po delší době poslechu jejích hudby jsem to proto vzdal a hovor zrušil. Telefonoval jsem i firmě TGC která zajišťuje administraci pro Skautskou Energií kde po delším čekání mi pani slíbila, že to prověří a snažila se mne ujišťovat, že elektřinu mi jen tak odpojit nemůžou, ale to je asi bez jakékoliv záruky.

Člověk dá někomu plnou moc a spoléhá na to, že za něho vše bez problémů vyřídí a pak nakonec to takto jako nyní u mne dopadne.
Zajímá mne jaký máte kdo na to názor a jak bych měl nyní postupovat.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků