Tak předchvíli přišel další e-mail od Yello Energy s tímto textem:
Dobrý den pane XXXXX,
Velice vám děkuji za důvěru stát se naším zákazníkem! Na úvod mě mrzí prodlení v komunikaci, které nastalo hlavně zvýšenou nemocností na naší zákaznické lince.
S radostí vám potvrzuji, že od 1.2.2020 jste naším zákazníkem. Vaše žádost byla sice podána kvůli technickým problémům k 8.2.2020, ale celý proces je nastaven tak, aby nedocházelo k nerovnostem při změně dodavatele.
Za tým Yello:
XXXXX XXXXX
Produktový manažer
Potvrzuje mi, že od 1.2.2020 jsem jejích zákazníkem, ale nepíše nic o tom jestli i od tohoto data mi začali dodávat elektřinu. Vzhledem k tomu jaky ohledně toho asi mají u Yello Energy zmatek bych si tím nebyl až tak 100% jistý. Pokud se podívám do toho jejích Moje Yello tak tam stále vidím "
Naposled ověřujeme, už se to blíží.".
suram píše:No obyčejně se hradí zálohy, tzn. platíš dopředu. Tu nadáváš na dodavatele a nakonec z tebe vyleze, žes mu ještě nezaplatil.
Vím, že se zálohy hradí ale ty mám sjednané hradit přes SIPO. Dnes mi přišel doklad SIPO a za elektřinu tam nemám žádnou položku. Čekal jsem že tam budu mít zálohu za elektřinu ještě od předešlého dodavatele 3E a nebo už od nového Yello Energy a nebo možná od obou, ale nemám tam za elektřinu nic. To je ale věc dodavatele aby si to dal strhávat přes SIPO když SIPO mám sjednané ve smlouvě.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10