Skautská energie

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Ninaa 7. 2. 2020 10:02

Pro vpe:
Tak jak píše Živan, také jsem cca před 10lety dávala výpověď dodavateli (obchodníku) sama za sebe. Podávala jsem ji totiž v poslední den lhůty, nebyl čas zplnomocňovat nového obchodníka, navíc jsem ho ani tenkrát ještě neměla vybraného.
Během následujícího měsíce jsem si vybrala nového obchodníka, s ním jsem uzavřela smlouvu a k té nové smlouvě jsem jim dala kopii potvrzené výpovědi, aby věděli, že není třeba vypovídat, ale pouze se distributorovi přihlásit, že budou dodávat oni
Ninaa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 11:03

zivan píše:A nejblizsi datum prechodu bylo az 20.2., takze jsem byl vic nez mesic a pul bez dodavatele.
A co na to distributor, nedělal kvůli tomu nějaké problémy?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod suram 7. 2. 2020 11:25

Naúčtoval mu to v sazbě za neoprávněný odběr možná?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 11:49

Před rokem při přechodu ke skautům jsme taky obdrželi mail od distributora, že od určitého termínu (cca za dva týdny) nemáme hlášeného dodavatele, tak ať to dáme do cajku do 10 dnů toho termínu. Vše se stihlo. Maj toho hodně, nestíhají, ale není důvod panikařit.
Lexx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 12:10

Lexx:
To, že toho asi mají hodně a nestíhají není dostatečný důvod aby kvůli tomu dělali zákazníkům problémy. Pokud ví, že to nestihnou tak by neměli smlouvy uzavírat s počátkem zahájení dodávky který nejsou schopní dodržet. Jakákoliv smlouva by se měla dodržovat včetně té na dodávku elektřiny. Kdyby zákazník nějak porušil smlouvu tak by mu asi určitě začali vyhrožovat nějakými sankcemi, ale když firma poruší smlouvu tak to má být v pořádku? Důvod panikařit možná není, ale to mám jen tak sedět se založenými rukami a čekat co se bude dít?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 12:41

Však aktivuj veškeré možnosti, které ti smlouva/zákon umožňuje, kdo ti brání? Tlacháním na fóru toho moc nezmůžeš :-))
Lexx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 13:50

Tak moje záležitost ohledně dodávky elektřiny trochu pokročila. Konečně jsem se dočkal nějaké odpovědi na mojí zprávu kterou jsem psal přes Moje Yello. Odepsali mi toto:
Dobrý den,

evidujeme schválený termín zahájení dodávky k datu 8.2.2020.

Prosíme o strpení, po zpracovaní obdržíte informace k úhradě.

Děkujeme za pochopení
Nevím co si mám o tom myslet, ale nic dobrého mne nenapadá. Evidují termín dodávky k 8.2.2020 ale ve smlouvě mám uvedený termín zahájení dodávky nejpozději do 1.2.2020. Co těch 8 dní od 1.2.2020 to bude dodavatelem kdo? Mám údajně obdržet informace k úhradě, ale nepíšou čeho a ani nevím co bych jim měl hradit když mi ještě elektřinu nezahájili dodávat. Připadá mi to, že se to celé ještě trochu více komplikuje.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod suram 7. 2. 2020 13:53

No obyčejně se hradí zálohy, tzn. platíš dopředu. Tu nadáváš na dodavatele a nakonec z tebe vyleze, žes mu ještě nezaplatil.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 14:35

Tak předchvíli přišel další e-mail od Yello Energy s tímto textem:
Dobrý den pane XXXXX,

Velice vám děkuji za důvěru stát se naším zákazníkem! Na úvod mě mrzí prodlení v komunikaci, které nastalo hlavně zvýšenou nemocností na naší zákaznické lince.

S radostí vám potvrzuji, že od 1.2.2020 jste naším zákazníkem. Vaše žádost byla sice podána kvůli technickým problémům k 8.2.2020, ale celý proces je nastaven tak, aby nedocházelo k nerovnostem při změně dodavatele.

Za tým Yello:
XXXXX XXXXX
Produktový manažer
Potvrzuje mi, že od 1.2.2020 jsem jejích zákazníkem, ale nepíše nic o tom jestli i od tohoto data mi začali dodávat elektřinu. Vzhledem k tomu jaky ohledně toho asi mají u Yello Energy zmatek bych si tím nebyl až tak 100% jistý. Pokud se podívám do toho jejích Moje Yello tak tam stále vidím "Naposled ověřujeme, už se to blíží.".

suram píše:No obyčejně se hradí zálohy, tzn. platíš dopředu. Tu nadáváš na dodavatele a nakonec z tebe vyleze, žes mu ještě nezaplatil.
Vím, že se zálohy hradí ale ty mám sjednané hradit přes SIPO. Dnes mi přišel doklad SIPO a za elektřinu tam nemám žádnou položku. Čekal jsem že tam budu mít zálohu za elektřinu ještě od předešlého dodavatele 3E a nebo už od nového Yello Energy a nebo možná od obou, ale nemám tam za elektřinu nic. To je ale věc dodavatele aby si to dal strhávat přes SIPO když SIPO mám sjednané ve smlouvě.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 14:54

Odečet udělals?
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 7. 2. 2020 14:56

Vim ze asi pro nekoho blba otazka...
ale poradil by mi nekdo zda je to stejne pres Skauti tj neplati se nyni v Unoru zaloha za elektriku? :D
Vim ze to tak bylo nejak, ze jsem Unor vzdy neplatil, ale plyn vzdy jo.
U elektriny toto bylo takove specifikum, ani netusim proc prave u EL?
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 15:02

Lexx píše:Odečet udělals?
Jaký odečet a čeho?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 15:12

Lexx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 15:25

Lexx:
To jsem samozřejmě udělal a zadal jsem to do Moje Yello.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 15:37

Tak tě nemusí trápit, kdo ti dodával energii od 1. do 7. 2. Do tohoto stavu elektroměru účtuje starý dodavatel, od tohoto nový. Nevím tedy, jestli by se neměl stav elektroměru oznámit i starému dodavateli, pro jistotu bych jim poslal mail.
Lexx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků