Skautská energie

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod D.roak 6. 2. 2020 19:46

je preavda ze yelo trva odpoved dele ale v radku dni.Ja jsem prechazel loni od cez k skouzutu yello
D.roak
Diskutér

Odeslat příspěvekod Markil 6. 2. 2020 22:11

Osobně bych počkal na to, co řekne TGI, nebo zavolal znovu, zda už něco zjistili či vyřešili. Ale pokud se opravdu tak bojíš, tak to můžeš ještě popohnat přes +420 703 485 131 (telefon přímo na skautskou energii tj. toho, kdo to má na starost přímo u skautů) Případně si pro informace či radu brnkni na ERÚ (po telefonu jsou schopni dát jen obecné info, ale to ti teď stačí) http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum/kontakty
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 6. 2. 2020 23:02

mzahradnik píše:Tak to se mi stalo před cca třemi lety. přecházel jsem od Eonu k ČEZu . Bylo to v Praze. A čez zapomněl na moji přihlášku, zkrátka ji ztratil. Původní dodavatel ukončil smlouvu a novou smlouvu na odběr nebyla. Za týden jsem obdržel dopis, že to musím vyřešit. Čez už se mnou smlouvu nemohl uzavřít, protože tam jsou nějaké termíny a v podstatě řekl sorry, ale vyřiďte si to sám. V Praze jsem tedy šel na PRE, protože jsou správci sítě a ty mi udělali smlouvu ( s PRE ) ze zákona. Takže jsem musel být cca 3 měsíce u drahého PRE, zase 3 měsíce výpověď.
Myslím, že skauti už smlouvu neudělají, takže dojít na PRE, nebo ČEZ, nebo EON, podle toho čí jsou dráty.


To je nejaka pohadka pro deti, ne? A kdo odhlasil puvodniho dodavatele, kdyz ne novy? A pak tezko mohl neco ztratit :-)

Prepis resp. prihlaseni je mozno udelat v ramci 1-2 dnu, je nepodstatne, ze k zahajeni dodavky dojde pozdeji. Ledaze se meni odberatel, tak tam jsou nejake lhuty na smlouvu o distribuci.

Samozrejme si muze uzavrit separatni smlouvu o distribuci s distributorem.
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 7. 2. 2020 05:40

A má to nějakou výhodu vůči sdružené smlouvě?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod zivan 7. 2. 2020 09:58

vpe píše:To je nejaka pohadka pro deti, ne? A kdo odhlasil puvodniho dodavatele, kdyz ne novy? A pak tezko mohl neco ztratit :-)

Tak mohl ji vypovedet i on, ne? Ja takhle prechazel od EONu, smlouva na dobu urcitou a bylo jen par dni k podani vypovedi. Podle infolinky CEZu neni problem a stihnou to. Takze jsem poslal vypoved (k 30.10.) EONu a zaroven se prihlasil k CEZu. V CEZu nekdo kdo zpracovava zadosti asi ocekaval standardni 3 mesicni vypovedni lhutu (neresil zadane datum), takze zadny spech. Kdyz jsem zacal resit, ze se blizi termin a nic se nedeje, tak poslali dalsi vypoved EONu k 1.1., kterou jim EON zamitnul s tim, ze tam mam smlouvu na dobu urcitou. Takze jsem zacal resit, proc EON pokracuje ve smlouve a zamita prechod, kdyz dostal vypoved. EON delal hlucheho a slepeho, nikdo nic nevedel. A k 31.12. mi byla "chybou systemu" smlouva u EONu ukoncena, coz jsem nahodou zjistil az v druhe pulce ledna. A nejblizsi datum prechodu bylo az 20.2., takze jsem byl vic nez mesic a pul bez dodavatele.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ninaa 7. 2. 2020 11:02

Pro vpe:
Tak jak píše Živan, také jsem cca před 10lety dávala výpověď dodavateli (obchodníku) sama za sebe. Podávala jsem ji totiž v poslední den lhůty, nebyl čas zplnomocňovat nového obchodníka, navíc jsem ho ani tenkrát ještě neměla vybraného.
Během následujícího měsíce jsem si vybrala nového obchodníka, s ním jsem uzavřela smlouvu a k té nové smlouvě jsem jim dala kopii potvrzené výpovědi, aby věděli, že není třeba vypovídat, ale pouze se distributorovi přihlásit, že budou dodávat oni
Ninaa
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 12:03

zivan píše:A nejblizsi datum prechodu bylo az 20.2., takze jsem byl vic nez mesic a pul bez dodavatele.
A co na to distributor, nedělal kvůli tomu nějaké problémy?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod suram 7. 2. 2020 12:25

Naúčtoval mu to v sazbě za neoprávněný odběr možná?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 12:49

Před rokem při přechodu ke skautům jsme taky obdrželi mail od distributora, že od určitého termínu (cca za dva týdny) nemáme hlášeného dodavatele, tak ať to dáme do cajku do 10 dnů toho termínu. Vše se stihlo. Maj toho hodně, nestíhají, ale není důvod panikařit.
Lexx
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 13:10

Lexx:
To, že toho asi mají hodně a nestíhají není dostatečný důvod aby kvůli tomu dělali zákazníkům problémy. Pokud ví, že to nestihnou tak by neměli smlouvy uzavírat s počátkem zahájení dodávky který nejsou schopní dodržet. Jakákoliv smlouva by se měla dodržovat včetně té na dodávku elektřiny. Kdyby zákazník nějak porušil smlouvu tak by mu asi určitě začali vyhrožovat nějakými sankcemi, ale když firma poruší smlouvu tak to má být v pořádku? Důvod panikařit možná není, ale to mám jen tak sedět se založenými rukami a čekat co se bude dít?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 13:41

Však aktivuj veškeré možnosti, které ti smlouva/zákon umožňuje, kdo ti brání? Tlacháním na fóru toho moc nezmůžeš :-))
Lexx
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 14:50

Tak moje záležitost ohledně dodávky elektřiny trochu pokročila. Konečně jsem se dočkal nějaké odpovědi na mojí zprávu kterou jsem psal přes Moje Yello. Odepsali mi toto:
Dobrý den,

evidujeme schválený termín zahájení dodávky k datu 8.2.2020.

Prosíme o strpení, po zpracovaní obdržíte informace k úhradě.

Děkujeme za pochopení
Nevím co si mám o tom myslet, ale nic dobrého mne nenapadá. Evidují termín dodávky k 8.2.2020 ale ve smlouvě mám uvedený termín zahájení dodávky nejpozději do 1.2.2020. Co těch 8 dní od 1.2.2020 to bude dodavatelem kdo? Mám údajně obdržet informace k úhradě, ale nepíšou čeho a ani nevím co bych jim měl hradit když mi ještě elektřinu nezahájili dodávat. Připadá mi to, že se to celé ještě trochu více komplikuje.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod suram 7. 2. 2020 14:53

No obyčejně se hradí zálohy, tzn. platíš dopředu. Tu nadáváš na dodavatele a nakonec z tebe vyleze, žes mu ještě nezaplatil.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 15:35

Tak předchvíli přišel další e-mail od Yello Energy s tímto textem:
Dobrý den pane XXXXX,

Velice vám děkuji za důvěru stát se naším zákazníkem! Na úvod mě mrzí prodlení v komunikaci, které nastalo hlavně zvýšenou nemocností na naší zákaznické lince.

S radostí vám potvrzuji, že od 1.2.2020 jste naším zákazníkem. Vaše žádost byla sice podána kvůli technickým problémům k 8.2.2020, ale celý proces je nastaven tak, aby nedocházelo k nerovnostem při změně dodavatele.

Za tým Yello:
XXXXX XXXXX
Produktový manažer
Potvrzuje mi, že od 1.2.2020 jsem jejích zákazníkem, ale nepíše nic o tom jestli i od tohoto data mi začali dodávat elektřinu. Vzhledem k tomu jaky ohledně toho asi mají u Yello Energy zmatek bych si tím nebyl až tak 100% jistý. Pokud se podívám do toho jejích Moje Yello tak tam stále vidím "Naposled ověřujeme, už se to blíží.".

suram píše:No obyčejně se hradí zálohy, tzn. platíš dopředu. Tu nadáváš na dodavatele a nakonec z tebe vyleze, žes mu ještě nezaplatil.
Vím, že se zálohy hradí ale ty mám sjednané hradit přes SIPO. Dnes mi přišel doklad SIPO a za elektřinu tam nemám žádnou položku. Čekal jsem že tam budu mít zálohu za elektřinu ještě od předešlého dodavatele 3E a nebo už od nového Yello Energy a nebo možná od obou, ale nemám tam za elektřinu nic. To je ale věc dodavatele aby si to dal strhávat přes SIPO když SIPO mám sjednané ve smlouvě.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 15:54

Odečet udělals?
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků