Europe Easy Energy a.s

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vlazy 23. 7. 2014 22:05

Možná to měli ze začátku jako jedno z lákadel pro přechod k ním a nyní kdy už nalákali trochu více lidí pro přechod s dodávkou energií k ním tak to ruši aby ušetřili peníze které jich to stálo.
Já jsem předpokládal, že mi zaplatí i tu vodovodní batérií nebo alespoň její část, ale bohužel. Ušetřil jsem alespoň na platbě za příjezd a práci toho instalatéra a nemusel jsem přemýšlet koho a odkud na to si sehnat.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod astrapa 23. 7. 2014 22:51

Nevíš o podobné službě někde jinde? V rámci nějakého produktu?
astrapa
Přeborník

Odeslat příspěvekod vlazy 23. 7. 2014 23:27

astrapa:
Některé pojišťovny poskytují k povinnému ručení na auto i asistenční službu.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod jasno1 24. 7. 2014 06:31

vlazy píše:Já jsem předpokládal, že mi zaplatí i tu vodovodní batérií nebo alespoň její část, ale bohužel.


Jaká byla mimochodem cena za tu baterii od servisáka v porovnání s cenou v obchodě?
jasno1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 24. 7. 2014 15:01

Nevím jaká je cena této konkrétní batérie v obchodě, ale instalatér za to chtěl 500 Kč. Já jsem spokojený a nevadí mi, že ji pojišťovna nehradila i když by bylo příjemné kdyby uhradili i to. Ta původní pokažená by se možná dala opravit, ale takoví jsou v současné době opraváří, že než by měli něco rozebírat a opravit tak to raději vymění za celý nový kus, protože je to tak pro nich asi méně práce a větší výdělek.

Jinak dnes mi přišla od 3-e faktura za plyn s příjemným přeplatkem něco málo přes 13000 Kč. Předpokládal jsem, že asi nějaký přeplatek bude, ale ne, že až tolik. Zálohu na další období mi snížili o 1100 Kč. Samozřejmě, že tak jak se dalo očekávat na té faktuře není zaúčtovaný ten jejích bonus za věrnostní program a budu to muset reklamovat. Už jednou jsem to letos musel reklamovat za elektřinu a tak jsem zvědavý co si nyní za výmluvu vymyslí.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Palette 8. 8. 2014 11:13

Zdravím,
vlazy ty musíš být nastrčený od konkurence nebo nevim :-D. Doporučil jsem 3E kámošovi a ten mě odkázal na tohle forum, že to není dobrý dodavatel.

Samolepky-jsem u nich od 2012 a jakmile tu akci udělali, stačilo jen napsat hloupý e-mail a samolepky mi v pohodě přišly.

Věrnostní program-je pravda že po prvé na faktuře nebyl, ale je důležité vzít v potaz, že je to mladý dodavatel a nějaké ty mouchy se najdou, každopádně po zavolání na BEZPLATNOU zák. linku se to vyřešilo k mojí spokojenosti.

Někdo tu psal o rozdělení faktury-nevím co tím básník chtěl přesně říct, ale každý by měl vědět jak to funguje, jinak ze sebe dělá.. Pokud jim řeknete kolik je spotřeba od - do, tak vám to pošlou na mail (dělali si nedávno rodiče, chtěli vědět cenu přibližně před vyúčtováním). Nicméně předtím než se s nimi domluvili jim tam vynadali, protože jim nedokázali říct jaká je u nich spotřeba, následně si stěžovali mně co jsem jim vybral za elektrárny :-D. Samozřejmě jsem je seřval, protože 3E s nima nebydlí a neví prostě kolik je tam spotřeba před prvním vyúčtováním.. Navíc jim ty hodnoty posílá distribuce, ale to by se lidi (rodiče nevyjímaje) museli zajímat o věci, které budou platit celý život.. lidská hloupost je nekonečná..

Navíc se mi zdá, že asi s nějakými trablemi počítají, proto je jejich linka bezplatná, ale zatím pokaždé když jsem se dovolal se vše vyřešilo jak jsem potřeboval nebo ještě lépe jsem se dozvěděl, jak některé věci opravdu fungují (přepisy atd., internet mi jejich doporučení převážně potvrzoval :) )

Oproti ČEZu a RWE (zlodějům) jsou zlatí ve vyřizování, i jejich upomínkový systém je nádhera (jednou jsem zapomněl hehe). Sem tam něco zaskřípe, ale věřím, že až budou na trhu déle jak 5let, tak mouchy vychytají a ceny jim budou držet pořád dole. (letos nejsou úplně nejlevnější, ale pro moje specifikace: levný, sml bez závazku, bezplatná linka a elektronické výpisy, jsou ideální)

Navíc kolik spokojených lidí napíše nějaký feedback když vše jede jak má, většinou se začneme starat až když se něco stane. To jsou lidé.. navíc 3E má ze všech těch alternativních dodavatelů pořád málo negativních recenzí vzhledem k počtu odběrných míst-statistika na OTE (navíc loni, myslim, byli vyhlášení, jako dodavatel s nejvstřícnějšími VOP)

Tak díky za popletení kámoše (nic od 3E nemam, ale kámoš mi dá celý přeplatek, co bude mít ve vyúčtování, protože má stejný zálohy jak u ČEZu-nevěří že ušetří hehe, jen doufam že to neroztopí a nebudu za něj platit nedoplatek)
Palette
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 8. 8. 2014 11:56

No tak od začátku lákali na bonusu za věrnostní program, a teď, když by měli ty slevy poskytovat, tak se jim to z webu celé nějak vypařilo. To samé asistenční služba. Asi nemusím dodávat, že jsou věci, které slušné firmy nedělají.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 8. 2014 12:14

Palette:
A ty jsi nastrčený od koho? Já netvrdím, že 3-e není dobrou firmou. Cenově je to u nich docela dobré, ale některé záležitosti jsou u nich hrozné a problematické. Nepíšu to proto abych jen tak tuto firmu z legrace pomlouval, ale z vlastních zkušenosti s nimi. Nedokážu jen tak vychvalovat něco co chvályhodné není a s čím nemám příliš dobré zkušenosti. Pokud jsi s nimi 100% spokojený tak buď rád. To ale neznamená, že jiní s nimi nemůžou mít jiné ne příliš dobré zkušenosti. Nemám v úmyslu nikoho od nich odrazovat nebo přemlouvat aby k ním nešel. To je věc každého jak se sám podle vlastního uvážení rozhodne.

xls píše:No tak od začátku lákali na bonusu za věrnostní program, a teď, když by měli ty slevy poskytovat, tak se jim to z webu celé nějak vypařilo. To samé asistenční služba.
Jak to myslíš s tím vypařením z webu? Já to tam stále vidím.
http://www.3-e.cz/vernostni-program-plyn
http://www.3-e.cz/vernostni-program-elektrina
http://www.3-e.cz/asistence
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod malejarda 8. 8. 2014 12:24

Vlazy je vecny nespokojenec a chronicky stezovatel. :-P
malejarda
Nadšenec

Odeslat příspěvekod xls 8. 8. 2014 12:29

Tak já to v v různých odkazech z hlavní stránky hledal, nenašel. Pod čím to mají?

-- 8. 8. 2014 12:29 --

Případně informaci, že to končí?
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 8. 2014 12:55

xls:
Já jsem ty odkazy našel přes vyhledávač. Teď jsem se na to díval a také tam tyto odkazy na věrnostní program nemohu najít. Možná to tam někde bude, ale bude asi třeba se k tomu hodně proklikat. Na asistenční službu tam ale mají na hlavní stránce dole obrázek s odkazem. O tom, že by ten jejích věrnostní program končil nic nevím a čtu to poprvé od tebe. To, že asistenční služba končí koncem roku mi potvrdili přímo na jejích informační tel. lince.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod lukas1107 8. 8. 2014 13:30

Vernostni program uz je pro nove zakazniky zruseny tak proto to tam neni :idea:

A asistencni sluza je dostupny z hlavni stranky ten zachranny kruh
lukas1107
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 8. 8. 2014 14:20

Právě že jestli ten věrnostní program skončí, skončil a případně pro koho je otázka. To samé ta asistence. V informacích nic není, historie není, kromě té asistence na to zmizel všude odkaz, v obchodních podmínkách nic není. Doporučovat pak nadšeně firmu s takovým přístupem?
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 8. 2014 14:25

lukas1107 píše:Vernostni program uz je pro nove zakazniky zruseny
Doufám, že pro staré zákazníky kteří k ním přešli dříve to ale stále platí a platit bude. Mnohé z nich asi mj. i na to nalákali a tak by nebylo příliš férové kdyby jim to nyní jen tak zrušili. Pokud opravdu pro nové zákazníky ten věrnostní program zrušili, tak by to na svých stránkách měli mít uvedené. Na těch jejích stránkách ohledně toho věrnostního programu nemají nic uvedené, že to pro nové zákazníky už neplatí a tak pokud se tam někdo dostane tak může být uvedeny v omyl a pokud k ním přejde mj. i na základě toho tak pak může být nemile zklamaný.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod NIXON 9. 8. 2014 23:47

Já mám s 3E jenom dobré zkušenosti.
Nevím jestli dnes jsou stále v plynu i elektřině nejlevnější, ale to už se mi nechce řešit a přecházet jinam. Hlavně když Jsme utekl od Eon a RWE.

Super je, že vše vyřídím přes telefon nebo email.
Po požádání mě došli samolepky a po 14 dní přišli peníze.


Prostě vše bez problému.
Intel 4790K;GELID Tranquillo Rev.3;3x AC F12 PWN;ASUS GTX 970 MB: MSI Z97 Gaming 3;CM Silencio 550 LCD: ASUS 27";CORSAIR vengeance 2x4 GB 2133 Mhz;Corsair CX750 750W;2x SEAGGATE 1TB;1x SSD Kingstone HyperX 3K 120 Gb;Windows 7 Profesional 64 legální
NIXON
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků