Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod stepano 30. 11. 2014 14:56

Při žádosti uvádíš tel. kontakt na svého zaměstnavatele, ale v mém případě si nic neověřovali, myslim že záleží případ od případu ... pokud někdo má záznamy v registru, tak asi prověřovat budou bych řekl
stepano
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lessani 30. 11. 2014 17:11

Já jsem písemně vypovídal MALL kartu. Posílal jsem to jako obyčejné psaní, takže jsem ušetřil za doporučený dopis. Ozvali se asi po měsíci a nabídli standardních 500 Kč, když si jí nechám. Tak jsem to samozřejmě vzal, potom asi převedu na classic, kterou ještě nemám. Pak to nechám odpočinout a zkusím opět zrušit.
Lessani
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ondrej190 2. 12. 2014 13:56

Promiňte hloupý dotaz,ale trochu tý Citibance nevěřím... když posílám peníze na účet ke kreditce ( splátku) ,na výpise mám účet,kód banky a var.symbol . ,a teď ten hloupej dotaz,když variabilní symbol nezadám,nevadí to doufám?....
díky za odpověď
ondrej190
Návštěvník

Odeslat příspěvekod filip893 2. 12. 2014 14:01

No to samozřejmě vadí a hodně. Citibank bez VS nebude mít jak přiřadit platbu k tvému kartovému účtu. Číslo účtu je totiž společné pro všechny kreditní karty.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 2. 12. 2014 14:03

Pokud VS nezadáš, tak tvoji platbu nebude mít k úvěrovému účtu jak přiřadit a banka ji správně nepřipíše - sběrný účet pro splátky kreditek je společný pro všechny karty, VS je pak dle čísla tvojí karty (6. - 15. číslice na kartě, resp. bez poslední kontrolní číslice jde o posledních 10 číslic čísla karty).

-- 2. 12. 2014 14:03 --

filip893 byl rychlejší...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 2. 12. 2014 14:07

v lepsim pripade ti platbu poslou zpatky, v horsim si tam zavolej a platbu dodatecne upresni...urcite o penize neprijdes
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod petr s 3. 12. 2014 19:56

Zrušil jsem u nich všechny kreditky a chtěl jsem se teď kouknout do Citibankingu zda se zadařilo a píše mi to tohle: "Služba je nedostupná. - Omlouváme se. Služba Citibank Online je momentálně nedostupná. Zkuste to prosím později. Pokud problém přetrvává, kontaktuje prosím zákaznickou linku CitiPhone 233 062 222." Mám to brát, že mne již vykopli nebo je služba nedostupná? Včera to psalo to stejný a tak se se mnou asi rozloučili a neumějí to napsat jinak, co? Jinak by tu asi nebylo takové ticho, kdyby to fakt nefungovalo.
petr s
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 12. 2014 20:02

Nefunguje to ani mně.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 3. 12. 2014 20:14

Mně to normálně funguje... Pokud se vám nelíbí zvyklosti Citibank, doporučuji vřele Vodafone... Pokud od nich s číslem odejdete, okamžitě vám znepřístupní Samoobsluhu a pak vám pošlou SMSku, že vyúčtování máte dostupné v Samoobsluze...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 3. 12. 2014 20:42

Pošlou to zpátky automaticky, asi za 5 dní.
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 3. 12. 2014 20:43

Tomáš Marný píše:doporučuji vřele Vodafone... Pokud od nich s číslem odejdete, okamžitě vám znepřístupní Samoobsluhu a pak vám pošlou SMSku, že vyúčtování máte dostupné v Samoobsluze...

...a jsou schopni posílat ještě půl roku poté zprávy, že poslední vyúčtování bylo za 0 Kč a to vyúčtování pak papírovým dopisem i zaslat :-)
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 3. 12. 2014 23:07

jj, ja jsem prave ve fazy posilani sms s 0vym vyuctovanim...
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Joezbrna 4. 12. 2014 12:33

Takže poslední zkušenosti: Vypověděl jsem Citilife, zažádal o Mall (kvůli 2000,- prémii). Mall mi zamítli, pak otravovali postupně dva prodejci, a chtěli mě přesvědčit na citilife bez prémie, že prý mi to schválej snadnějc.
Teď mají na Citilife prémii 2000, ale jen pro lidi, co v posledních 12 měsících neukončili citilife. Asi už nás znaj :-(
Joezbrna
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod avathar 4. 12. 2014 12:41

Potvrzuji, dva různí lidé v okolí mall zamítnuta, předtím už ji jednou meli
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod Bond2 4. 12. 2014 13:08

Joezbrna píše:Takže poslední zkušenosti: Vypověděl jsem Citilife, zažádal o Mall (kvůli 2000,- prémii). Mall mi zamítli, pak otravovali postupně dva prodejci, a chtěli mě přesvědčit na citilife bez prémie, že prý mi to schválej snadnějc.
Teď mají na Citilife prémii 2000, ale jen pro lidi, co v posledních 12 měsících neukončili citilife. Asi už nás znaj :-(

Chyba. Life jsi měl změnit na Classic (bez poplatků) a pak zažádat o Mall. Mě to tak prošlo. Obecně teď už nemají moc rádi vypovídání...ale jsou tady příklady, kdy projde všechno...
Bond2
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků