od xls 20. 3. 2015 15:54
Kdybyste se teprve dostal do potíží, tak byste viděl. Podezření na akutní infarkt, lékař záchranky nechce ani převážet to nemocnice, aby mu pacient nezemřel po cestě, a asistenční služba vám i přes opakované telefonáty řekne, ať čekáte, že si pojistku prověří a pak zavolají. No zavolali ... po 5 dnech. Pak nebyli schopní se ani 1x za 4 týdny domluvit v nemocnici, i když jsem jim dal telefonní čísla a sám pravidelně komunikoval. Na infolince pipiny (většinou Sloveny, obdoba jako když voláte na jakoukoli jinou infolinku, kde nic nevědí, případně to vědí při každém telefonátu úplně jinak, a hlavně přes ně nic nezařídíte) očividně s max. středním vzděláním, bez jakýchkoli jazykových znalostí, které se ještě pravidelně střídaly, takže za MĚSÍC ani jeden telefonát s lékařem nebo právníkem, se kterým by bylo možné něco vyřešit, ovlivnit léčení, dohodnout se na nějaké garanci pro nemocnici, převést tam nějaké peníze. Očividně tam neměli ani mapu, protože převoz do ČR navrhovali nejdřív cestou-necestou sanitkou skoro 600 km a pak letadlo, ačkoli bylo pár desítek km jiné letiště s bezproblémovou dopravou do ČR.
No a pak je skoro jedno, u který pojišťovny se pojistíte, protože mají často stejnou asistenční službu.