Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Fungoval pouze v případech kdy to vyhovovalo nebo bylo v zájmu 3E, ale když něco nebylo v jejích zájmu tak byly s nimi téměř vždy problémy a komunikace vázla.xls píše:Takže v podstatě už po měsíci nefunkční zákaznický servis, který předtím roky bez problémů fungoval.
xls píše:Vypadá to, že 3-E se stala nefunkční ještě mnohem dříve než by to člověk čekal. Už v listopadu jsem podal výpovědi, už 2x jsem urgoval, aby mi poslali potvrzení a že prý to zpracovávají. Že prý někdo zavolá - nezavolal. Když volám přímo na člověka, co to má na starost, tak jen plechová huba o odposlechu a nikdo ani nezvedá telefon. Takže v podstatě už po měsíci nefunkční zákaznický servis, který předtím roky bez problémů fungoval.
astrapa píše:Mně dnes 3-e poslalo upomínky na nezaplacené zálohy za leden, ačkoli moje odběrná místa u nich k 31.12. končí. Tak jsem zvědav, jestli mi naúčtují smluvní pokutu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků