od anonymni 20. 3. 2016 10:04
Mám takovou zkušenost s Raiffeisenbank.
Mám u nich bankovní účet a ještě zřízenou komisionářskou smlovu spolu s aplikaci RBroker, kde se může investovat akcií, dluhopisů apod.
Jelikož jsem potřeboval peníze a 100% vím, že již nebudu tuto aplikaci využívat, tak jsem zašel na jednu pobočku v Praze a chtěl vypověděť tuto službu.
Z recepce mi zavolali poradkyni z PremiumBanking a ta mě pomalu nevynadala. Přoč to rušíte, vždyť vás to nijak neobtěžuje. Já říkám, že to prostě nechci a již nebudu využívat.
Ona tak já vám zruším papírové výpisy a dám jen elektronické. Toto ještě co jsem v bance 8.let nikdo nechtěl a vy jste jediný. Já netuším, jak to mám vůbec udělat a musím kvůli vám někam teď volat. Teď se budeme na sebe zbytečně dívat 15 minut, než mi zjistí na centrále postup jak to mám udělat, neboť jsem to ještě nikdy nerušila. Pokud to budete někdy v budoucnu chtít, tak budete muset vypisovat haldy papírů a čekat tady hodinu. Teď se se budete jen zbytečně dívat a navíc jste přišel neobjednaný.
Nakonec se jí podařil vytisknout papír a říkala, že mám příští jít za svou bankovní poradkyní, než pořád chodit na jiné pobočky a jednak pořád s někým jiným. Jen vaše poradkyně zná vaše potřeby a má s vámi rozjednané věci.
Byl jsem tam 17.3.2016 ve čtvrtek a k dnešnímu dni mám R-brokera, včetně aplikaci do fondů pořád aktivní. Snad, až to přijde do centrály banky, tak se to zruší.
Mám obavy, že mi dala podepsat papír o zrušení a nakonec to vůbec nezrušila.
Má chuť u Raiffeisenbank běžný účet úplně zrušit. Mám sice e-konto Komplekt zdarma, ale to je mi už úplně jedno. Větší nepříjemnou mladou ženskou jsem v bance nejen inspirovanými klienty neviděl.
Jen nevím, jak zvládnu při rušení běžného účtu takovou masáž, jak při rušení RBroker. Ale běžný účet zruším, neboť teď má Raiffeisenbank i horší devizové kurzy a moc se její debetkou v zahraničí platit nevyplatí.
Co na to říkáte?