Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod blackwork 24. 6. 2016 14:29

Voucher z Mall je stále na cestě. Tři telefonáty na RB linku nic nevyřešily. Ani neví že tam mají psáno 3 dny, tvrdí že deset, dnes je to jedenáctý! To bude banda ...
blackwork
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stepano 24. 6. 2016 15:05

Já už 3 týdny čekám na PIN
stepano
Diskutér

Odeslat příspěvekod ab84 25. 6. 2016 11:47

blackwork píše:Voucher z Mall je stále na cestě. Tři telefonáty na RB linku nic nevyřešily. Ani neví že tam mají psáno 3 dny, tvrdí že deset, dnes je to jedenáctý! To bude banda ...


Voucher posilaji z Mallu, reklamuj to u nich. Ja volal na jejich zakaznickou linku, chteli vedet muj email, rekli ze to proveri a behem hodiny mi voucher dorazil.
ab84
Diskutér

Odeslat příspěvekod tuhan 26. 6. 2016 14:11

Vyřešeno
Naposledy upravil tuhan dne 26. 6. 2016 21:39, celkově upraveno 1
tuhan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod avathar 26. 6. 2016 16:43

Jo
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM007 26. 6. 2016 19:49

broooo píše:MirekM007:
Schvaleno 8.6.
Kuryr volal 20.6.
PIN ve schrance 20.6.


Dík.

Po urgenci 23. 6. na infolince RB dorazil 24. 6. kurýr s kartou a 25. 6 poštou PIN. Problém nastal dnes s aktivací karty, neboť smlouva od kurýra ještě nebyla v pátek v RB a tudíž kartu není možné aktivovat (odzkoušeno, bankomat při změně pinu mě poslal do ...). Volal jsem na infolinku RB - mám počkat s aktivací na SMS od RB. :-)
PS: nedělám ze sebe agenta 007, jen čekám na uvolnění aliasu MirekM ...
MirekM007
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM007 27. 6. 2016 22:03

Dnes dorazila i zmíněná SMS.
PS: nedělám ze sebe agenta 007, jen čekám na uvolnění aliasu MirekM ...
MirekM007
Diskutér

Odeslat příspěvekod ripper6 28. 6. 2016 16:44

avathar píše:Předevčírem jsem volal na infolinku s požadavkem na převod prémií (RB Mall). Podruhé za 3 měsíce. Chtějí rodné číslo a první dvě a poslední tři čísla karty. Předtím to na převod stačilo. Nyní dávají požadavek na oddělení pro převod prémií! Tak jsem si napsal čísla karty na papír a čekal na telefonát. Volali dnes, po dvou dnech v 19 hodin večer. Číslo karty jsem už samozřejmě neměl sebou... vůbec nechápu tuhle debilitu. Volaj sami na telefon, kam bez problémů zašlou potvrzovací SMS na platbu 3D-secure, ale kvůli převodu prémií dělají takové opičárny...

A potom stejne zadny premie nedostanes, leda na papire :D
Po provedeni to mas jako pripsany ty premie na karte, chapu to dobre? Jenze az tato cela procedura skonci, nedostanes stejne nic. Jsem pak pozdeji asi za 2dny volal na info linku a rekli me stejny penize bez premii. Na dotaz, ze premii 1000czk jsem uz prece utratil! Nechal jsem to bejt, pockal na dalsi vypis a sup najednou tam je jeste vic penez a vybrat to nekde :-D Jak to teda je? Udelam toto co pises, pridaj teda ty premie normal na KK? Tedy kdyz tam nekdo ma presne 50 000czk tak bude mit treba 52 000czk?
:)
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 28. 6. 2016 16:58

Zedna1 píše:
avathar píše:Jednoduché IB ma být na adrese kartyonline.RB.cz Přihlašovací údaje jako u citi. Do 31.12.2016 bude zdarma Kredit info, SMS info o autorizovaných transakcích včetně aktuálního zůstatku na kartě.


15.6.2016

Diky za info!
Ted jsem volal na jejich infolinku a pry je to nyni pouze v testovacim/zkusebnim rezimu a pro zakazniky by to melo byt k dispozici za 14 dnu.
Pro ty potrebne prihlasovaci udaje (dle Napovedy na tech strankach) si pry mam zkusit zavolat za tech 14 dnu.

https://kartyonline.rb.cz/attachments/n ... likaci.pdf


Nyni je na te prihlasovaci strance nova informace:
https://kartyonline.rb.cz/cs/prihlaseni

Služba Kreditní Karty Online je pro převáděné Citi kreditní karty na karty od Raiffeisenbank dostupná čtyři dny po převodu karty.


EDIT: V te napovede je uvedeno:
Přihlášení a registrace

Původní klienti Citibank pro první přihlášení použijí své uživatelské
jméno (z aplikace Citibank Online) a heslo, které si následně změní na IPIN.
Vše potvrdí také SMS kódem.
Naposledy upravil Zedna1 dne 28. 6. 2016 17:44, celkově upraveno 1
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dk1844 28. 6. 2016 17:13

ripper6 píše:
avathar píše:...

A potom stejne zadny premie nedostanes, leda na papire :D
Po provedeni to mas jako pripsany ty premie na karte, chapu to dobre? Jenze az tato cela procedura skonci, nedostanes stejne nic. Jsem pak pozdeji asi za 2dny volal na info linku a rekli me stejny penize bez premii. Na dotaz, ze premii 1000czk jsem uz prece utratil! Nechal jsem to bejt, pockal na dalsi vypis a sup najednou tam je jeste vic penez a vybrat to nekde :-D Jak to teda je? Udelam toto co pises, pridaj teda ty premie normal na KK? Tedy kdyz tam nekdo ma presne 50 000czk tak bude mit treba 52 000czk?
:)


Uděláš to tak, že první měsíc si opravdu nepomůžeš - utratíš 50k a splatíš 50k. Jenže, když pak požádáš o převod prémie, tak další měsíc utratíš 50k, ale splatíš jen 49k. A ta tisícovka, ta ti tam přibyde od nich jako splátka KK. A od té doby už totéž každý měsíc a litr je doma.

Takže vybrat sice asi nejde, ale utratit jo. A vzhledem k tomu, jak zde kartu používáme, tak to stačí.
dk1844
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 29. 6. 2016 11:19

Pokud by někoho kdo zatím nemá přístup zajímalo, jak bude vypadat to rozhraní pro náhled na kreditky na kartyonline.rb.cz, tak tady jsou screenshoty:
KartyOnline1.png
Bude tam opravdu jen to nejnutnější - přehled transakcí, blokace, výpisy a přehled odměn. Jak vidno v nabídce pro odměny, tak u kreditky Mall jsou rozlišené prémie k čerpání, kde se objeví až po skončení aktuálního zúčtovacího období a prémie získané za dané období - takže jak už bylo zmíněno v několika předchozích příspěvcích, narozdíl od Citi je nepůjde vyčerpat v daném zúčtovacím období (třeba i hned po jejich získání, resp. zaúčtování platby), ale až po jeho skončení - nicméně by to mělo jít ještě před uskutečněním splátky, takže pak stačí splatit částku poníženou o čerpané prémie. Podle stavu nabídky nebude možné zažádat o převod odměn přímo v rozhraní, takže zjevně jak dosud pouze telefonicky...
KartyOnline2.png


-- 29. 6. 2016 11:29 --

Btw. jak si tady někteří stěžovali na rychlost vydání kreditky Mall, tak myslím, že v tomhle jsem dosáhl rekord - od mailu s informací od schválení karty do SMS zprávy potvrzující, že si kartu můžu aktivovat uběhlo přesně 38 kalendářních dní, tedy téměř 6 pracovních týdnů... :-)

Jsem docela zvědavý, jak bude ten přehled kreditek vypadat, až se mi převedou všechny, měl vych tam mít snad tak 6 karet.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod MarKom 29. 6. 2016 11:52

Možná že s tím vydáním kreditky dosáhnu nového rekordu, došel mi mail o zamítnutí žádosti a teď pozor - "Vaše žádost byla stornována a to z důvodu, že nedošlo k podpisu Návrhu smlouvy v řádném termínu."

Už ani nevím kdy jsem žádal, každopádně nikdo se mi neozval až ten mail. Po konzultaci na infolince čekám na vyřešení.
Nemá někdo zkušenost s podepsáním smlouvy u kurýra někým jiným? Podle infolinky to prý ani s plnou mocí nelze..
MarKom
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 29. 6. 2016 14:30

Přišla informace o převodu druhé kreditky ze Citi, Mall s datem převodu 11. září (snad jen blbá náhoda).
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 29. 6. 2016 16:25

Ja mam nekolik Citi kreditek a zatim zadna zprava o prevodu.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gandalf007 29. 6. 2016 16:42

Možná jsem to tu přehlédl, ale ten zjednodušený "internetbanking", který se nabízí pro migrované Citi-RB karty, bude RB nabízet i pro držitele jejich vlastních KK (bez běžného účtu)? Padla tu sice dříve zmínka o nějakém podzimním měsíci, ale nejsou přesnější informace nebo nějaký posun?
Gandalf007
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků