Problémy vidím aktuálně dva: a) RB mě otravuje smskami, když zaplatí manželka dodatkovou kartou b) nefunguje internetové bankovnictví, přestože píší, že bude fungovat od čtvrtého dne po převodu - dnes je to 4. den a samozřejmě nic
Předpokládám, že vypnout to půjde i na pobočce. Ale to neznamená, že tam poletím. Prostě doufám, že to půjde vypnout i v tom internetovém bankovnictví.
Každopádně SMS notifikace o provedené transakci kartou mi v roku 2016 přijdou jako šílený přežitek - co mám z toho jako mít, že po té, co zaplatím mi přijde na telefon zpráva? Na dnešní dobu bych spíš čekal přecijen trochu něco sofistikovanějšího - třeba push notifikace, kde by po otevření šlo hned zaevidovat druh transakce v smartbankingu, pak by se tam hned zobrazovali ty barevné grafy a čísílka, vždyť v tom si nyní některé banky tolik libují... Kdyby to šlo nějak jednoduše zrušit, tohle spíš vypadá, že si banka inspirovaná šmejdy chystá tu doplňkovou službu nenápadně prodloužit i na další rok a kdo si ji včas nevypne, tak mu ji začnou účtovat.
Ty smsky jsou opravdu dost obtěžující, až přemigruju i další karty, tak to všechno najednou zruším.
Jinak placení po přechodu u normální karty zafungovalo po zadání pinu, u nálepky jsem volal. Rb to ale stejně v mé peněžence nezachrání - jakmile zhorší podmínky, tak je všechny vyházím.