eR99 píše:HNF-01 píše:Zda se, ze Allianz zrusila moznost platby pojisteni kartou ...
Snad to, co nejdříve opět zprovozní. Slečna na lajně říkala, že snad v lednu...
Hmm, tak jsem dostal email:
- Kód: Vybrat vše
Vážený pane HNF-01,
dovolte nám reagovat na Váš podnět k nemožnosti úhrady penzijního připojištění kartou prostřednictvím klientského portálu. Platba penzijního připojištění prostřednictvím klientského portálu byla trvale zrušena. Omlouváme se za chybnou informaci paní PXXXXXX, že se jedná o dočasné zrušení.
K tomuto kroku jsme přistoupili po velice pečlivém zvážení nákladovosti této služby v porovnání s tím, jak byla klienty penzijní společnosti využívána.
Přestože Allianz pojišťovna, a.s., a Allianz penzijní společnost, a.s., jednají pod značkou Allianz, jedná se po právní stránce o dva odlišné subjekty, které vedou oddělené účetnictví. Zatímco u pojišťovny je pojistné hrazeno převážně na krytí rizik a pojistné náleží pojišťovně, platby u penzijní společnosti jsou uloženy u depozitáře a vrací se většinou v plné či zhodnocené míře zpět klientům dle podmínek penzijního plánu.
Penzijní společnost si musí počínat obezřetně při nakládání s financemi, tak, aby neohrozila svěřené úspory. Zároveň je nákladovost penzijních produktů regulována zákonem. Z tohoto důvodu chceme klientům nabízet pouze efektivní služby. Věříme, že naše rozhodnutí pochopíte. Musíme však souhlasit s tím, že komunikace směrem ke klientům mohla být zvládnuta lépe. Přijměte naši omluvu za to, že jsme Vás předem o této změně neinformovali. Vaše upozornění je pro nás poučením do budoucna.
Pro opakované platby doporučujeme klientům platbu prostřednictvím trvalého příkazu, inkasa či SIPO. Pro jednorázové platby je optimální příkaz k úhradě.
Věříme, že se nám podařilo vysvětlit náš postup a ve Vaše pochopení.
S úctou
NXXXXX