Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod HNF-01 9. 12. 2016 16:04

eR99 píše:
HNF-01 píše:Zda se, ze Allianz zrusila moznost platby pojisteni kartou ...

Snad to, co nejdříve opět zprovozní. Slečna na lajně říkala, že snad v lednu...

Hmm, tak jsem dostal email:
Kód: Vybrat vše
Vážený pane HNF-01,
dovolte nám reagovat na Váš podnět k nemožnosti úhrady penzijního připojištění kartou prostřednictvím klientského portálu. Platba penzijního připojištění prostřednictvím klientského portálu byla trvale zrušena. Omlouváme se za chybnou informaci paní PXXXXXX, že se jedná o dočasné zrušení.
K tomuto kroku jsme přistoupili po velice pečlivém zvážení nákladovosti této služby v porovnání s tím, jak byla klienty penzijní společnosti využívána.
Přestože Allianz pojišťovna, a.s., a Allianz penzijní společnost, a.s., jednají pod značkou Allianz, jedná se po právní stránce o dva odlišné subjekty, které vedou oddělené účetnictví. Zatímco u pojišťovny je pojistné hrazeno převážně na krytí rizik a pojistné náleží pojišťovně, platby u penzijní společnosti jsou uloženy u depozitáře a vrací se většinou v plné či zhodnocené míře zpět klientům dle podmínek penzijního plánu.
Penzijní společnost si musí počínat obezřetně při nakládání s financemi, tak, aby neohrozila svěřené úspory. Zároveň je nákladovost penzijních produktů regulována zákonem. Z tohoto důvodu chceme klientům nabízet pouze efektivní služby. Věříme, že naše rozhodnutí pochopíte. Musíme však souhlasit s tím, že komunikace směrem ke klientům mohla být zvládnuta lépe. Přijměte naši omluvu za to, že jsme Vás předem o této změně neinformovali. Vaše upozornění je pro nás poučením do budoucna.
Pro opakované platby doporučujeme klientům platbu prostřednictvím trvalého příkazu, inkasa či SIPO. Pro jednorázové platby je optimální příkaz k úhradě.
Věříme, že se nám podařilo vysvětlit náš postup a ve Vaše pochopení.
S úctou
NXXXXX
HNF-01
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 9. 12. 2016 16:18

Tak to fakt mohli komunikovat předem!
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod jumpmans 9. 12. 2016 20:14

zajimavy poznatek... RB KK Deluxe do cca 30.6. - v IB byly videt transakce KK ihned po provedeni (i kdyz se jednalo jen o blokaci napr. v hotelech)
RB Mall nyni - navazana do IB k eKontu ve stejnem menu jako puvodni KK Deluxe - transakce jsou videt az po zauctovani. V kartyonline jsou opet az po zauctovani. nezauctovane jsou prazdne. I ty na online terminalu....
no, vypada to, ze fuze s CITI znamena opravdu krok k horsimu.
s puvodni RB Deluxe to fungovalo velmi dobre...
jumpmans
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 10. 12. 2016 11:00

Ihned myslis milisekundu pote?

Nyni je tam prodleva, nevim jak dlouha ale transakce by mela byt videt jeste pred zauctovanim (za hodinu?)

jirkau píše:Dneska jsem chtel prevest limit z karty A na kartu B a pry to jde jen na pobocce. Sice mi to moc nepomohlo, potrebuju neplanovane ted o vikendu cerpat vetsi castku a na pobocku se nedostanu, ale jit by to melo.

Nez to opravdu provedes, tak na to nespolehej, nektere infolinky bank kdyz si nevi rady, vse hrnou na pobocku... Pokud mas kartu Mall, a sel by jsi na pobocku pred prazdninami, na 80% by ti rekli, ze tu kartu neznaji a musis pres infolinku :-) skoleni meli az nekdy v cervenci :)
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 10. 12. 2016 11:30

mě se teda pořád v mobilním IB objevují blokace jak pro KK Deluxe tak pro RB Life téměř okamžitě
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jumpmans 10. 12. 2016 11:43

[quote="vpe"]Ihned myslis milisekundu pote?

Nyni je tam prodleva, nevim jak dlouha ale transakce by mela byt videt jeste pred zauctovanim (za hodinu)
[/qoute]
Kdyby to bylo za hodinu tak to neresim. Prodleva je treba den. Prave ze u deluxe to vzdy bylo par minut.
Mall mam vydanou ted asi tyden.
jumpmans
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 11. 12. 2016 06:51

A kóik transakci jsi udelal, ze to tak kategoricky hodnotis...

Ja mam dojem (z poslednich 2 dnu), ze to je JAK KDY, nekdy je operace videt ihned, jindy to trva pul dne.

Je pravdepodobne, ze system pro klienty (smartbanking, ekonto, kartyonline) je pouze zobrazovaci databaze a do ni se to sype z te transakcni databaze, pokud je treba pretizeni systemu a neprovede se zapis ihned, az v nejakych davkach...

Dalsi veci mohou byt offline (pri vypadku spojeni v prodejne) a podlimitni (pokud neco takoveho existuje, na vybranych obchodnich mistech) transakce, o tech banka ani nevi online.

Jelikoz ekonto smart app. neumi push notifikace (? Nebo umi?), tak nemam prehled...
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vasekpasek 11. 12. 2016 13:19

Nějak jsem tu teď delší dobu nebyl, tak se zeptám, jak to vypadá s výhledem od ledna? Pokud vím, 2 % vratek slíbila banka udržet do konce roku a ten se kvapíkem blíží... O změně jsem zatím informován nebyl a na stránkách jsem nic neobjevil. Ví někdo něco?
Vasekpasek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 12. 2016 13:20

Obávám se, že jsme všichni podobně napjatí. :-)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Franklin 11. 12. 2016 14:09

Je to zbytečné řešit dopředu. Už jen proto, že banka nemá žádnou oznamovací povinnost (předem).
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 11. 12. 2016 15:31

Jsem si jistý, že většina klientů Allianz penzijní společnosti o této možnosti úhrady PP ani neví. Místo toho, aby to propagovali, tak to raději zruší. Za mě krok zpět. Ze strany Allianz určitě pochybení, že o tomto zrušení předem neinformovali. Opět se potvrdilo, že hodnota informací je velmi tristní.

HNF-01 píše:
eR99 píše:
HNF-01 píše:Zda se, ze Allianz zrusila moznost platby pojisteni kartou ...

Snad to, co nejdříve opět zprovozní. Slečna na lajně říkala, že snad v lednu...

Hmm, tak jsem dostal email:
Kód: Vybrat vše
Vážený pane HNF-01,
dovolte nám reagovat na Váš podnět k nemožnosti úhrady penzijního připojištění kartou prostřednictvím klientského portálu. Platba penzijního připojištění prostřednictvím klientského portálu byla trvale zrušena. Omlouváme se za chybnou informaci paní PXXXXXX, že se jedná o dočasné zrušení.
K tomuto kroku jsme přistoupili po velice pečlivém zvážení nákladovosti této služby v porovnání s tím, jak byla klienty penzijní společnosti využívána.
Přestože Allianz pojišťovna, a.s., a Allianz penzijní společnost, a.s., jednají pod značkou Allianz, jedná se po právní stránce o dva odlišné subjekty, které vedou oddělené účetnictví. Zatímco u pojišťovny je pojistné hrazeno převážně na krytí rizik a pojistné náleží pojišťovně, platby u penzijní společnosti jsou uloženy u depozitáře a vrací se většinou v plné či zhodnocené míře zpět klientům dle podmínek penzijního plánu.
Penzijní společnost si musí počínat obezřetně při nakládání s financemi, tak, aby neohrozila svěřené úspory. Zároveň je nákladovost penzijních produktů regulována zákonem. Z tohoto důvodu chceme klientům nabízet pouze efektivní služby. Věříme, že naše rozhodnutí pochopíte. Musíme však souhlasit s tím, že komunikace směrem ke klientům mohla být zvládnuta lépe. Přijměte naši omluvu za to, že jsme Vás předem o této změně neinformovali. Vaše upozornění je pro nás poučením do budoucna.
Pro opakované platby doporučujeme klientům platbu prostřednictvím trvalého příkazu, inkasa či SIPO. Pro jednorázové platby je optimální příkaz k úhradě.
Věříme, že se nám podařilo vysvětlit náš postup a ve Vaše pochopení.
S úctou
NXXXXX
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond2 14. 12. 2016 06:58

Kreditní limit na KK MALL od RB mi zvýšili o 10 k jen po zavolání (za 4 pracovní dny). Na začátku tvrdili, že to půjde nejdříve po 6 měsících používání KK, tak jsem to po 7 měsících zkusil...
Bond2
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 14. 12. 2016 16:18

Převedená Classic od Citi, výpověď na pobočce, retence zavolala, ale nic nenabídli. Takže o jeden problém méně.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Aleš P. 14. 12. 2016 17:06

Dotaz: Jak nejlépe, respektive nejsnáze zruším KK Style?

Zkusil jsem o ni jako uživatel karty Mall.cz požádat jen tak na aukru a dali mi ji... A jelikož vrací méně než Mall.cz tak ji stejně používat nebudu. Díky.

P.S. Když jsem rušil Citi Life převedenou pod Raifku, tak jsem použil tohle http://www.citibank.cz/czech/gcb/person ... f/cc-v.pdf , ale teď nic podobného nemůžu dohledat.
Aleš P.
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vpe 14. 12. 2016 17:25

DOJDES NA POBOCKU NEBO NAPISES DOPISEM VYPOVED.

To to nestaci napsat 9x? Telefonem nejde zrusit kreditni kartu, maximalne si privolat retence.
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron