od fremantle 29. 11. 2016 12:10
To poplatkování je u RB vůbec specialitka - mě nebyl zatím naúčtován poplatek ještě ani za jednu z kreditek, které mi u RB skončili, i když původní Citi Mall, kterou mi převáděli v září mi byla vydána již před více, než rokem a zrovna se koukám do historie transakcí a včera mi byl na ní poprvé naúčtován poplatek (jinak jsem ji měl na konci zúčtovacího období "na nule", takže tohle na to asi nemá vliv - každopádně nedokážu si ten poplatek moc přiřadit, účetní období už začalo někdy před dvěma týdny, takže nyní jsem asi tak v polovině - je to za tento měsíc? za minulý? no to je jedno)... Mohl bych se s nimi hádat a reklamovat, že slibovali roční prázdniny od "aktivace" karty, ale je mi to docela jedno, karta mi už vrátila tolik a čekám, že už dlouhou životnost mít nebude, že tu padesátikorunu řešit nebudu.