Europe Easy Energy a.s

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 29. 5. 2017 12:56

Pokračování tématu. Teď jsem s 3E mluvil. Přiznali, že se spletli a nevšimli si, že v dodatku jsem měl po roční době určité uvedeno, že Easy přechází na dobu neurčitou. Takže žádné roční automatické obnovení. I výpověď zaslaná před koncem doby určité, když účinnost výpovědi spadla už do doby neurčité, platí tak, jak jsem to myslel. Ještě to u sebe musí nějak zprocesovat, ale vypadá to už OK.

EDIT: Výpovědní doba bude nakonec ke konci července. Ty tři měsíce na době neurčité jsou potřeba, ale to beru.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dr.D 29. 5. 2017 13:04

Prostě to zkusili a tentokrát to holt nevyšlo. Příště to třeba u někoho jiného projde :-)
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod broooo 1. 6. 2017 12:33

Marek Lutonský píše:EDIT: Výpovědní doba bude nakonec ke konci července. Ty tři měsíce na době neurčité jsou potřeba, ale to beru.


Je s tím tvůj nový dodavatel ok, že bude moct dodávat až o měsíc pozdějc?

No to jsem zvědav co 3E vymyslí na moji výpověď smlouvy přes dtest. Vychází mi to 2měsíce výpovědní lhůty na tarifu smart a jeden měsíc na tarifu smart 2.
broooo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 1. 6. 2017 12:41

Ještě nevím, čekám na dopis s akceptací. U nových je ale ochota ke změnám obvykle výrazně vyšší než u dodavatelů, od kterých se odchází :-)
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 1. 6. 2017 15:20

Taky ten Smart 2 na měsíc přežiju, jen jsem si do kalendáře udělal tučně poznámku - ať nezapomenu ke konci sprna poslat samoodečet - nechci riskovat, jaký poměr by mi napočetli
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod broooo 1. 6. 2017 20:31

Já jsem právě už podepsal nového dodavatele od 1.9., protože mě vůbec nenapadlo, že by mohl být s výpovědí problém. Taky čekám na akceptaci s datem ukončení dodávek, ale pořád jsou strašně tajemní, prej mi to dojde písemně...
broooo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 6. 6. 2017 09:00

Když mi od 3E nepřišel první dopis s akceptací výpovědi, uznal jsem vysvětlení, že za to může Česká pošta. I když ta mi ještě nikdy nic neztratila. Když mi ale během měsíce od 3E nedorazil ani druhý dopis a 3E se opět vymlouvá na Českou poštu, něco tady hodně *****í.

Doposud jsem je bral jako dodavatele komodity, u které zrovna nemají nejvýhodnější podmínky. Ale nebudu mít problém se vrátit. Teď už vážně ne. Omylů a chyb, které doprovázejí moji výpověď, je příliš mnoho.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 6. 6. 2017 11:48

Já jim poslal výpověď ke konci května, teď volali a hrozně se divili, že se mi nezdá jejich "výhodná nabídka". Ještě zkusili něco slevit, ale vzhledem k mým zkušenostem s BE to stejně nebylo akceptovatelný. Na konci tedy slíbili poslat akceptaci výpovědi, tak uvidíme.

Jinak mají ten svůj portál, kde by měly být k dispozici všechny dokumenty, to ale taky nefunguje, oznámení posledního ceníku tam je z prosince. Je proto potřeba počítat s tím, že se to tam jednak drolí, druhák jejich super obchodní praktiky, takže jiná alternativa než odchod asi nebude nejlepší.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod nikko 6. 6. 2017 12:31

Marek Lutonský píše:Když mi od 3E nepřišel první dopis s akceptací výpovědi, uznal jsem vysvětlení, že za to může Česká pošta. I když ta mi ještě nikdy nic neztratila. Když mi ale během měsíce od 3E nedorazil ani druhý dopis a 3E se opět vymlouvá na Českou poštu, něco tady hodně *****í...

Mě také tvrdili, že dopisy posílali Českou poštou. Opakovaně vůbec nedorazily.
Když je telefonicky požádáš, aby ti naskenovaný dopis s akceptací výpovědi poslali e-mailem, udělají to za pár minut.
nikko
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 6. 6. 2017 12:44

Ano, mailem to mám. Ale vzhledem k tomu, jak se 3E viditelně brání, aby dopis dorazil i fyzicky, tuším v tom čertovinu. Tak jsem si ten poslední nechal poslat doporučeně (před tím operátorka mimochodem tvrdila, že jiná možnost než běžný dopis není).
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dalich 6. 6. 2017 13:27

Posílal jsem výpověď s 3měsíční lhůtou v 2. polovině května, dnes mi volali s výrazně lepší nabídkou z důvodu té výpovědi, čímž potvrdili její přijetí (hovor si navíc nahrávali oni i já). A mám i elektronickou dodejku. Nečekám tedy žádné potíže. (Sexy nabídka nepřijata, výpověď běží.)
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod richtrj 6. 6. 2017 14:16

Také od 3E odcházím, protože jsou běžně dostupné i lepší nabídky. Výpověď ale za sebe nechávám řešit nového dodavatele kvůli minimalizaci rizika přechodu. Rozhoupal jsem se ale pozdě, takže musím vydržet u 3-E do konce září.
richtrj
Návštěvník

Odeslat příspěvekod octaviampi 6. 6. 2017 15:17

Kam jdete? Nechtel bych resit problemy, kdo stoji ta skautem?
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod jumpmans 6. 6. 2017 17:43

Jestli se nemylim tak centropol
jumpmans
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dalich 6. 6. 2017 19:03

octaviampi píše:Kam jdete? Nechtel bych resit problemy, kdo stoji ta skautem?

Ještě se rozkoukávám, mám do konce srpna dost času. Zvažuji Fonergy, ale definitivně rozhodnutý nejsem. Skauty dělá Centropol, s tím mám také etický problém :)
Naposledy upravil dalich dne 6. 6. 2017 19:05, celkově upraveno 1
dalich
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků