deniale píše:Napisem stare heslo (pastnem ho z clipboardu, 100% spravne), zadam 2x nove heslo a napise mi, ze som stare heslo zadal zle.
A nenůže být chyba náchodou v tom vkládání z clipboardu? Ono se do té schránky může někdy zkopírovat i nějaký znak navíc, např. mezera a nebo se při tom vynechá nějaký znak a toho se ani nemusíš všimnout. Zkus to heslo zadat normálně na klávesnici.
deniale píše:> v prípade nefunkčnosti hesla do Internetbankingu budete musieť navštíviť najbližšiu pobočku. Nastavenie nového hesla (po expirácii pôvodného) nie je možné elektronickou formou.
> žiaľ neevidujeme žiadny technický problém so zmenou hesla. Heslo má štandardne platnosť 365 dní. Po uplynutí tejto doby je heslo potrebné zmeniť. V prípade, že Vám internetbanking neumožňuje zmenu hesla, prosím vyhľadajte ktorúkoľvek z našich pobočiek z dôvodu bezpečnosti.
Co je na tom úplně mimo? Na tom, že si kvůli tomu máš zajít na pobočku nevidím nic mimo. Chápu, že se ti na tu pobočku asi nechce chodit, ale bohužel to mají ve FIO dělané tak, že tuto záležitost asi nejde řešit jinak než na pobočce.
deniale píše:> Z priloženého printscreenu vyplýva, že zadávate nesprávne staré heslo a z toho dôvodu Vám nie je akceptovaná zmena hesla.
opakujem: heslo som nespravne _ne_zadal
Možná si to pouze myslíš, že heslo zadáváš správně, ale skutečnost může být jiná. Zkus to heslo zadat na klávesnici a ne ze schránky.
deniale píše:Uvazujem o staznosti do NBS,
S tím bych trochu počkal až se zjisti kde a v čem byla chyba, tak aby se nakonec nezjistilo, že chyba je na tvojí straně a ty si se tou stížnosti zbytečně neztrapnil. Ono se občas stává, že si je člověk 100% jistý, že něco dělá správně a pak se ukáže, že to správné není.
deniale píše:do Fio asi napokon budem musiet ist osobne, ale zrusit ucet.
Kvůli takové blbosti jako je nesprávné heslo rušit účet? To mi příliš rozumné nepřipadá být.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10