Europe Easy Energy a.s

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Markil 26. 7. 2017 12:56

jichaj píše:Markil: u Blesku to funguje tak, ze pokud mas v OM historii (nejedna se o nove misto nebo prepis odberatele v OM), tak platis dal to co jsi platil soucasnemu dodavateli a Blesk ti po zahajeni dodavek vyplati na ucet rozdil mezi jeho a tvoji soucasnou cenou za 1MWh vynasobeny spotrebou z posledni fakturace a krat 2 roky.

Vyhoda je ze ty penize dostanes najednou za 2 roky a ne postupne, jako u jinych dodavatelu. Nevyhoda je ze tam musis zustat cele obdobi (2 roky), jinak bonus vracis. I kdyz smlouva je na dobu neurcitou.
Po skonceni 2 let se to vse znovu opakuje (vypocet bonusu).

Jinak Blesk je prevleceny EPET, takze vse funguje tak jak u EPET (podpora, info, atd...).


To jsem se taky dočetl, ale když já měl ceny nižší, než mají teď oni :-D A nepředpokládám, že bych jim tedy bonus platil já 8-D
Takže mě nezajímá nějaká jejich hra na bonusy (kterou právě kvůli tomu vracení ani nepovažuji za výhodnou), ale ceníková cena a jestli jí mohou změnit nebo ne a za jakých podmínek, když tvrdí, že jí garantují tím bonusem, který stejně nedostanu.

a jak funguje EPET - nějaké zkušenosti?
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 27. 7. 2017 07:40

Jirka.2 píše:Já z 3E nemohu dostat akceptaci výpovědi, prostě dělaji mrtvého brouka.


Je potreba neustale je o akceptaci zadat. U plynu jsem to musel delat nactyrikrat, porad si vymysleli. U elektriny jsem zatim v druhe kroku.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jichaj 27. 7. 2017 07:41

Markil: Jasně, pak dostaneš tu jejich ceníkovou cenu rovnou a nemáš žádný dvouletý "závazek". Cena je uvedena přímo ve smlouvě a měla by platit ty dva roky...ale pro jistotu zavolej na infolinku.
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jirka.2 27. 7. 2017 19:41

Marek Lutonský píše:
Jirka.2 píše:Já z 3E nemohu dostat akceptaci výpovědi, prostě dělaji mrtvého brouka.


Je potreba neustale je o akceptaci zadat. U plynu jsem to musel delat nactyrikrat, porad si vymysleli. U elektriny jsem zatim v druhe kroku.

Omlouvám se, napsal jsem to špatně. Skauti mi psali toto:
„Dobrý den, od dodavatele 3E máme akceptovanou výpověď bez data.
Datum posílají klientovi. Urgujte, prosím u dodavatele a trvejte na sdělení data ukončení smlouvy.
Děkuji“
Prostě z nich nemůžu dostat to datum, ke kdy je ta smlouva ukončená. Nechápu tohle jejich jednání, k bohemia energy/3E už nikdy!
Jirka.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 27. 7. 2017 20:06

A to byl dřív tak skvělý dodavatel... Podívejte se na stránky ERÚ. Mám pocit, že jsem tam někde četl, že dodavatel je povinen poskytovat informace tohoto typu (datum ukončení smlouvy apod.). Asi bych je znovu požádal o zaslání akceptace výpovědi a upozornil, že pokud nebudou reagovat, s další žádostí půjde rovnou i stížnost na ERÚ.

Já jsem z nich po urgencích dostal dokument, kde je:

Důvod: Výpověď ze strany zákazníka.
Účinnost: Ukončení smlouvy k datu 30. 09. 2017.
Podmínky: Smlouva ukončena bez požadavku na ukončení u operátora trhu.

Jinak všechno řeším přes jejich webovou kancelář. Napíšu požadavek a hned následující den se vždy ozvali telefonicky.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod broooo 27. 7. 2017 22:15

Jakmile uplyne mesic od prijeti vypovedi tak je potreba jim zavolat a nechat si zaslat potvrzeni akceptace na email. Driv to nema cenu to me vzdy odpalkovali, ze vypoved resi vypovedni oddeleni a na vyjadreni maji interni lhutu mesic. Budou sice tvrdit ze to poslali i klasickou postou,ale stejne nic neprislo. Na email to poslali do par minut od telefonatu.
broooo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vpe 28. 7. 2017 00:45

Tohle oni standardne delaji, tedy nic nedelaji nic vam nereknou, jsou to skety :) jedou ale presne dle podminek a zakona...

Defaultne vam zadne potvrzeni vypovedi asi nedaji... Nemuseji. Takze jedine urgovat jak stoji v prispevku vyse. Nechat si od nich zavolat atp. :)
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MildaX 29. 7. 2017 19:00

Odcházíte od 3E klasickou cestou 3 měsíční výpovědí anebo jste využili nesouhlasu s novým ceníkem? U loňského dtest ceníku bude nová cena platit od 15.8.
MildaX
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 29. 7. 2017 20:54

Těžko může ceník platit od 15.8., když mám dodávku od 1.9. s fixací na rok.

Jinak klasicky lžou, že akceptaci posílali poštou (nikdo nedostal) a milostivě pošlou e-mailem. Klasické podrazácké metody BE, proto je taky potřeba brát nohy na ramena.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod MildaX 29. 7. 2017 21:15

xls: Ale lehko, každý z dTestu 2016 nemá dodávku až od 1.9.2016.
Na loňskou dTest aukci, tj. ceník SMART navazuje ceník SMART 2, jeden platný od 1.1.2017 do 14.8.2017 s cenami stejnými jako dTest 2016 (plyn 465/55) a druhý platný od 15.8.2017 s cenou vyšší (plyn 675/40).
Tobě žádnou informaci o navazujícím SMART 2 ceníku neposlali?
MildaX
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 29. 7. 2017 21:29

Ceník poslali, však jsem to vypověděl. Ale na rok mám ten původní, takže mě ty další 2 v podstatě nezajímají. Ten od 1.1. byl k tomu, aby u lidí ukolébaly pozornost, ten druhý už aby je normálně okradli. V podstatě jsem ani nic jiného nečekal.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod MildaX 29. 7. 2017 21:33

xls: Vypověděl si to jako nesouhlas s novým ceníkem? Jak se na to 3E tváří? Akceptovali to, ale jen mailem, že?
MildaX
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 29. 7. 2017 21:53

Ne jako nesouhlas, ale jako normální výpověď po uplynutí závazku. Nejdříve nabídli nějakou směšnou slevu a slibovali, že posílají obratem akceptaci, pak nakonec poslali akceptaci mailem po 3 upomínkách s tím, že to jakoby už poslali poštou. Lháři.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod octaviampi 29. 7. 2017 22:19

Jestli tomu dobře rozumím, tak:

1. 1.9.2016 zahájena dodávka přes dtest
2. 31.8.2016 mně končí původní ceny, a to i přesto, že byl vydaný ceník II od 15.8. - mám cenový závazek na 1 rok
3. před platností nových cen můžu odstoupit z důvodu zvýšení cen - v červenci to nestihnu, můžu to stihnout k 1.9.?

Je varianta odstoupení od smlouvy použitelná? Další 3 měsíce bych u 3E nechtěl být.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 30. 7. 2017 06:47

Myslím, že to tak je a že se dá odstoupit. Tu cenu jednoznačně přepálili, ze skoro nejlepší nabídky se stává velice špatná.
xls
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků