Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tramin 13. 11. 2017 10:39

Nejen aplikace,ani IB nefunguje...
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod salam01 13. 11. 2017 11:30

Nejenom aplikace, ani internetové bankovnictví.

Obrázek
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 13. 11. 2017 12:15

Včera mi volal pan z UCB že už to bude ted fungovat. No tak asi soudruzi z NDR někde udělali chybu.
Zrovna jsem se chtěl podívat jak mám zauctovanou kompenzaci za škodu že jim nešel internet a smartbanking .
Ani včera jsem to tam neměl v transakcích. Prostě mi tajné přibyly peníze na účtu. Ale zauctovany to není.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 13. 11. 2017 13:41

Člověk by měl dojem, že jim to jejich IB drží pohromadě pomocí žvýkačky a gumičky do vlasů :)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eR99 13. 11. 2017 15:39

Na pobočce o KK rovněž také nelze minimálně požádat. Systémová chyba nedovolí žádost dokončit...
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 13. 11. 2017 17:46

Zároveň systémová chyba neumožňuje požádat o dodatkovou KK.Už to trvá 14 dní...
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 13. 11. 2017 18:08

Kdo měl tu letošní aktualizaci bankovního systému na starosti, ať už v rámci UCB nebo externě, opravdu má neuvěřitelnou ostudu. Nepovedlo se skoro všechno, co mohlo. Je to případ do učebnic. Právě proto banky tolik váhají s obnovou svých systémů a raději používají 20 let staré...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Neuromancer 13. 11. 2017 18:54

Přidávám: dnes výpis KK, špatné kurzy, infolinka - víme o tom, podána reklamace po telefonu. Ptám se, jestli to při dalším vyúčtování budu muset znovu reklamovat, nebo jestli už to mají opraveno, prý ano :mrgreen: Sázím se, že za měsíc reklamuji znovu špatné kurzy :-P

P.S. Čekal jsem, že třeba banka sama proaktivně odpustí měsíční poplatek za KK, když několik týdnů nebyla karta ani platby v IB...ani prd, zřejmě se musí klient i při takto kolosálním průseru ozvat sám.
Neuromancer
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod muf2muf 13. 11. 2017 21:03

Co se to s tou UCB děje? Do té doby, co jsem měl pobočku nedaleko domu, byl jsem schopný tolerovat občasné vrtochy. Ale nedávno jí uzavřeli a pro město se 180tis. obyvateli nechali jednu jedinou. Jak vypadá vstupní hala v jakoukoliv denní dobu asi netřeba komentovat. Fronty *****ých lidí neberou konce a to nemluvím o síti bankomatů. Mno, ehm, síť je silné slovo, ve městě jsou celé dva kusy. Z toho jeden vystrčený na periferii města v jakémsi hobbymarketu. Z těchto dvou bankomatů je jen jeden vkladomat a ještě ke všemu každou chvíli nefunkční. WTF??? Kde má tohle umírání konec? :-(
muf2muf
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 13. 11. 2017 22:22

Zato když už se vám podaři přihlásit do IB, tak na vás vyskočí spam s čínským mobilem. To je asi jediný, co funguje! A to se vyplatí.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod pobert 14. 11. 2017 09:08

Reklamoval jste někdo úspěšně špatné kurzy na zlaté debetce napojené na eurový účet?
pobert
Návštěvník

Odeslat příspěvekod audiobullys 14. 11. 2017 14:29

To by si mohli dovolit ještě neuznat reklamaci.
V tom internetbankingu jsem ve výpisech narazil - lze jen transakce do asi 7.10 a pak od 7.10.
To je jak před katastrofou a po katastrofě. Do doby kdy to fungovalo, od doby kdy to nefunguje.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 15. 11. 2017 12:59

Předem se omlouvám za stupidní otázku.Kurz za platbu KK Miles & More je platný v den transakce,nebo v den vyúčtování bankou,dík.
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod eR99 15. 11. 2017 14:13

Samozřejmě v den zúčtování transakce bankou. Má to snad nějaká banka v ČR jinak?
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 15. 11. 2017 14:19

Dík,právě proto jsem se předem omlouval,protože jsem si nebyl jistý,jestli je to tak i u kreditek...
tramin
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků