Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
jenda_s píše:Tak jsem volal na infolinku coolkarty: děs běs katastrofa
Stává se to někdy při dobití kartou, nevíme čím to je, řešíme to, neummíme řešit přímo tuto konkrétní kartu, zkoušejte to...
A že si to můžu dobít z účtu. Fajn řešení na prd samozřejmě...
jenda_s píše:peníze tam blokované nejsou, 3 CK mám blokované, takže na ně nemůžu nic dobít...
Kvinto píše:To: jenda_s
Mě se toto stalo na počátku roku u Hello bank:
Vážený kliente, na základě kontroly si Vás dovolíme požádat o upřesnění transakcí na Vaší kreditní kartě.
Dovolujeme si Vás oslovit na základě novely AML zákona 253/2008 Sb. s účinností od 1.1.2017.
Požádáme Vás o upřesnění účelu a zdroje finančních prostředků, které na kartu zasíláte.
Další email:
Požádáme Vás tedy o objasnění účelu tohoto čerpání, na co jsou finance využívány.
Vzhledem k tomu, že Vaše úhrady nejsou v souladu s Vámi deklarovanými příjmy, požádáme Vás o doložení aktuálních příjmů a úspor, ze kterých by měla být karta hrazena. Dokladem může být například výpis z bankovního účtu, kde budou tyto transakce patrné.
Poslal jsem jim výpis z Chytré rezervy Airbank k hypotéce, kde jsem prostředky využíval ke snížení úročení. Samozřejmě jsem také vybíral bonusy na KK.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků