Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
MirekM. píše:Přidal jsem si dle vašich rad EUR účet v domnění, že je to jeden krok. Opět jsem musel vyfotit jeden průkaz totožnosti a ještě svůj škleb, za pár minut došla SMS, že byla ověřena identita a zvýšen limit pro doplňování. Budiž, i když nechápu nové focení ID průkazu, když jej mají ze zakládání účtu.
Když ale přejdu na EUR účet vypíše se hláška "We're sorry, something has gone wrong. Please try later".
Tak nevím, jestli mám plakat nebo se smát ...
p.hlavicka píše:Jen pro info, Revolut jsem měl nainstalovaný a účet aktivovaný asi měsíc, ale peníze jsem nahrál a o kartu zažádal až minulý týden, kdy probíhala akce karta zdarma pro nové uživatele. Přes revolut support se mi nepodařilo refundovat poplatek za vydáním karty. Vyžádali si odkaz na článek kde se píše o kartě zdarma, ale pak napsali že nemám nárok.
tlamik5 píše:MirekM. píše:Přidal jsem si dle vašich rad EUR účet v domnění, že je to jeden krok. Opět jsem musel vyfotit jeden průkaz totožnosti a ještě svůj škleb, za pár minut došla SMS, že byla ověřena identita a zvýšen limit pro doplňování. Budiž, i když nechápu nové focení ID průkazu, když jej mají ze zakládání účtu.
Když ale přejdu na EUR účet vypíše se hláška "We're sorry, something has gone wrong. Please try later".
Tak nevím, jestli mám plakat nebo se smát ...
Možná by pro tvé účely stačilo přidat EUR měnu
MirekM. píše:tlamik5 píše:MirekM. píše:Přidal jsem si dle vašich rad EUR účet v domnění, že je to jeden krok. Opět jsem musel vyfotit jeden průkaz totožnosti a ještě svůj škleb, za pár minut došla SMS, že byla ověřena identita a zvýšen limit pro doplňování. Budiž, i když nechápu nové focení ID průkazu, když jej mají ze zakládání účtu.
Když ale přejdu na EUR účet vypíše se hláška "We're sorry, something has gone wrong. Please try later".
Tak nevím, jestli mám plakat nebo se smát ...
Možná by pro tvé účely stačilo přidat EUR měnu
Tomu nějak nerozumím, jak mohu přidal k účtu v CZK měnu EUR?
MirekM. píše:Při přidávání dalších účtů chtěli po tobě foto dokladu a vyfotit sebe?
p.hlavicka píše:Jen pro info, Revolut jsem měl nainstalovaný a účet aktivovaný asi měsíc, ale peníze jsem nahrál a o kartu zažádal až minulý týden, kdy probíhala akce karta zdarma pro nové uživatele. Přes revolut support se mi nepodařilo refundovat poplatek za vydáním karty. Vyžádali si odkaz na článek kde se píše o kartě zdarma, ale pak napsali že nemám nárok.
čulibrk píše:Zeptej se na chatu. Já měl "CZK acount" i "EUR acount" aktivní hned po nabití 300 Kč
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků