od redhaven 11. 6. 2018 16:06
Já jsem si téměř jistý, že to otevírání Tom účtu přes Smart aplikaci mají úmyslně nastaveno na přehnaně přísný režim. Pokoušeli jsme se založit další dva účty v okruhu rodiny a neprošly. Vše korektně dokončíte ve Smart apl., podepíšete kodem a za chvíli už vám zkoušejí volat, když to nezvednete, tak automaticky účet druhý den zablokují a zruší. Vyjádaření offico: "údaje v Smart neprošly naším schvalovacím procesem", a zcela úmyslně vám nesdělí konkrétní důvod, aby jste se podruhé při zakládání nepolepšily.
Jediný relevantní důvod mě napadá, že neprošly fotky, protože osobu vždy fotila druhá osoba a aplikace to dle rozlišení foto pozná.
Cituji:• "Zájemce může obdržet nanejvýš jednu odměnu za založení účtu. Na výši odměny má vliv
pouze způsob založení běžného účtu Tom, tzn., že o samotný převod stávajícího běžného
účtu může být zažádáno přes aplikaci Smart Banka nebo OM MMB, bez ohledu na to, kterým
kanálem byl běžný účet Tom založen. "
A pouze rozpracované žádosti z apl. Smart můžou být dokončeny na OM, aniž to bude mět vliv na krácení odměny. Ale pokud vám založení ze Smart zruší v interním postupu před návštěvou OM, tak žádnou žádost ani smlouvu rozpracovanou NEMÁTE !