Dnes se mi znovu potvrdilo, že jednat s lidmi na kioscích mbank je nezapomenutelný zážitek. Ještě štěstí, že kiosek navštívím, a pak několik let nikoho z mbank vidět nepotřebuji. Dnešní návštěvu si ale budu muset zopakovat, protože jsem nic nevyřídil, a to ještě teď večer ve mně zážitky z dopolední návštěvy doznívají.
1) Včera jsem vyplnil dvě žádosti o mkonto pro děti. Žádost jsem měl jen podepsat na vybrané pobočce a předložit rodné listy. Vybral jsem pobočku v OC Chodov.
2) Na webu i v informačním panelu OC Chodov je špatně zadáno místo kiosku. Není v nultém patře, ale v patře -1.
3) V 11 hodin jsem na kiosku. Pracovní doba od 9:00, kiosek je prázdný, nikde nikdo, žádná cedulka "přijdu hned" nikde není.
4) Vyměním peníze ve směnárně a v 11:10 se vracím. Přijde pán, který se omlouvá, že zaspal a pak jede jednu bombu za druhou.
5) Říkám mu, že mají zadáno špatné umístění kiosku v centru. Prý o tom ví tak dva měsíce, hlásil to na regionální ředitelství, ale pohoda jazz, kdo chce, tak je najde, i když po delším zamyšlení připustí, že přicházejí asi o klienty. Poté začne pomlouvat svého nadřízeného a že nikomu v mbank nemá cenu nic hlásit.
6) Pán hudruje, že nemůže nic nalézt, protože mu někdo asi (sic!) zpřeházel věci na kiosku. I když tuším, že to dneska nedopadne, začínám se bavit a přemýšlím, že si v nedalekém Albertu koupím popcorn. Bohužel nejsem v tomhle divadle mbank jen divák.
7) Pán se ptá, co chci. Neví, dokdy trvá akce pro mkonto, takže mu to musím říci já včetně podmínek. Když říkám, že děti by měly dostat i nějakou drobnost, říká, že v tom bordelu ty "držáky nebo věšáky" asi nenajde.
Pán si vzpomene, že potřebuje rodný list, začne ověřovat se mnou žádost a mezi řečí mě upozorní, že už má několik měsíců problémy s tiskárnou. Proč to zmiňuje, pochopím za chvíli.
9) Když kouká na můj email a email dcery, tak se ptá: "vy máte asi firmu, mohu se zeptat v jakém oboru." Pobaveně mu odpovím a na to slyším hlášku primitivů, že "vám to v tomhle oboru asi sype, co." LOL, říkám, že si nestěžuji a že když člověk něco umí, snaží se a vychází zákazníkům vstříc, nemá se špatně. Moji decentní narážku, jak vyjde najevo za chvíli, nepochopil. Ptám se ho na pár věcí a je zcela zřejmé, že o produktech mbank neví skoro nic. Jen nadává na ovládání interního systému mbank.
9) Pán se mě ptá, jestli chci vytisknout všechny smlouvy. Odpovídám, že v elektronické podobě mi stačí.
10) Pán říká, že potřebuje pár smluv podepsat a že s tiskárnou je problém, protože už několik měsíců netiskne. Prý to hlásil, ale je to furt špatný!!, a proto také za dva měsíce končí.
11) Přízrak na kiosku zapne tiskárnu a 10 minut z ní doluje zaseklé papíry, pak se snaží tisknout a doluje z tiskárny další papíry.
12) Pronáší, že to čekal a že smlouvu dneska asi neuzavřeme. Posílá nás od čerta k ďáblu, tedy od jedné pobočky na jednom konci Prahy do zcela jiné pobočky na opačném konci Prahy. Vnucuje nám kurýra. Stěžuje si znovu a znovu na všechno a na všechny v mbank.
13) Teď už se ani nebavím, pán evidentně přehrál celou etudu a začíná se opakovat. Končím schůzku, pronesu, že zatím jde o nejhorší schůzku nejen v mbank, ale asi v každé bance, ve které jsem s někým jednal osobně. A nechápu, proč nám hned neřekl, že s námi smlouvu neuzavře, když problém s tiskárnou dle jeho slov přetrvává už několik měsíců.
Připomínám, že jsem byl v OC Chodov, kde mbank neplatí asi zrovna malý nájem. Čekal bych, že na takovém exponovaném obchodním místě, kde je i spousta konkurenčních bank, nenaleznu na kiosku v pracovním poměru (OSVČ) zapřažené zmatené, frustrované a naivní hovádko boží. Hlavně že každý týden dostanu promo nabídku, abych dětem založil mkonto.