Revolut

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod čulibrk 7. 9. 2018 20:54

Dobíjím pomocí Curve Card.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 1.5TSI 7. 9. 2018 20:57

To me neslo, mam jeste tu starou Beta.
1.5TSI
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod wombat88 7. 9. 2018 21:22

Finále ať je to tak či onak :-)

Po zveřejnění příspěvku na komunitě (který se tam samozřejmě neobjevil) se ozvali z Chargeback teamu. Chvíli zkoušeli, že platba byla udělána online atd. ale po pár argumentech částku hned vrátili :-)

Souběžně jsem komunikoval s restauraci, žádná transakce s mojím číslem karty na tuto částku v ten den neproběhla.

Takže fakt nevím co si o tom myslet.

Každopádně to dopadlo dobře, ale smíšené pocity zůstaly, snad jen si budu víc kontrolovat výpis.
wombat88
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 8. 9. 2018 06:49

Ozvali se přes chat, ksichtoknihu nebo telefonní hovor?

Jen si mě utvrdil ve verzi "soudruzi z Revolutu udělali někde chybu". Ještě mě napadla verze "někdo jim vlezl do systému a svou platbu převedl na tebe".

Dlouhé roky jsem výpisy kontroloval a prudil manželku, jestli jsou to opravdu její platby. Nějaký pátek jsem od kontroly upustil a vidím, že budu muset opět začít ... :-(

-- 8. 9. 2018 07:51 --

xls píše:
MirekM. píše:xls: Nešla by ta zneužitá karta mírně konkretizovat?


To je v podstatě jedno, může se to stát s jakoukoli.

Jedno je kolečko u trakaře, jen jsem chtěl vědět, v které bance si dávat na platby kartou větší pozor, pokud chyba nenastala u karetní společnosti.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod wombat88 9. 9. 2018 14:31

Ozvali se sami přes Chat a po argumentu, ať mi vysvětlí jak zaplatit v restauraci bez karty, která měla všechno zablokované + takový účet vůbec v restauraci neevidují. Tak platbu hned vrátili.
wombat88
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xxx777 9. 9. 2018 15:33

no ty koky....to je jak praktiky T-debilu a O2 před pár lety...každý měsíc nutná reklamace na služby které nebyly používány :-/
xxx777
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 9. 9. 2018 15:37

Kolegu Zednu napadla jina moznost. Nema picerie rozvoz s moznosti objednavky a platby pres Internet? Platils na Internetu a mels povolene internetove platby, mohlo dojit k uniku platebnich informaci.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod wombat88 9. 9. 2018 15:43

Ano, ale pořád je s něma vždycky domluva a nikdy nebyl problém nic řešit. Např. se Spořkou bych tohle fakt absolvovat nechtěl.. ;-)

-- 9. 9. 2018 17:28 --

Právěže přímo Coloseum tuto možnost nemá, řeší to přes DameJidlo a ti mají vlastní bránu, takže by v identifikaci platby bylo damejidlo.cz. Únik jsem zmiňoval je málo reálný, pže používám pouze ověřené eshopy a brány, žádné FreeWifi apod.
wombat88
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 9. 2018 09:28

Když se dívám na web, Pizza Coloseum je v Praze 8 kusů. Z transakce bylo patrné, v které oběd proběhl a tu jsi oslovil s dotazem na platbu?
Dle nevzpírání se a rychlosti vratky to vypadá, že pánové z Revolutu si byli vědomi nějaké chybky v jejich systému ...
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod wombat88 10. 9. 2018 12:00

Ano, v transakci byl popis řekněme třeba Pizza Václavské naměstí (den, čas, částka) volal jsem tam, jestli by mi poslali kopii účtenky. Provozní byl velmi ochotný, poslal mi vše co bylo třeba, ale na jinou platbu, nakonec zjistil, že žádná taková transakce s číslem karty ten den neproběhla.
wombat88
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vasek06 10. 9. 2018 20:17

Možná už to tu bylo, ale potřebuji poradit. Zřizoval jsem známé kartu, už ji má i fyzicky. Ale v aplikaci ji má pořád šedou a visí tam hláška Verifying your identity .. uz cca 14 dní. Jak to nejlépe vyřešit ?
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod goropes 11. 9. 2018 07:03

napsat na support chat, budou chtít fotku op + selfie s op, pak hned účet aktivují
goropes
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 11. 9. 2018 15:36

Dneska po mě chtějí verifikovat zdroj peněz (Source of Funds) - něco jsem jim poslal a nic se neděje. Je to standard, že to takhle funguje?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 11. 9. 2018 15:57

Ano. trva to.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 9. 2018 18:52

To na Revolutu asi neprotáčíš stovky či tisíce Kč měsíčně? :-)
MirekM.
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků