MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 19. 9. 2018 11:23

Však to je ta samá podmínka :-)
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod mareka 19. 9. 2018 11:34

Tak pro mne to rozhodně není totéž.
Já nemám žádný produkt získaný na základě doporučení.
mareka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 19. 9. 2018 11:46

Nezáleží na tom, jak to chápeš ty, ale jak to má specifikované v podmínkách banka. Oni tam nepíšou "Zájemce neměl do doby založení běžného účtu Tom, žádný jiný aktivní produkt MMB na základě doporučení", ale "Zájemce neměl do doby založení běžného účtu Tom na základě doporučení, žádný jiný aktivní produkt MMB". To je trochu rozdíl, ne?
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 19. 9. 2018 12:17

Člověk někdy čumí, co dokážou lidi v textu najít za významy. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod powery 19. 9. 2018 12:43

powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 19. 9. 2018 12:55

To je jiná … litera je jednoznačná, praxe odlišná. Takových případů je více. (Namátkou mne napadá podobná podmínka dříve u Citi/RB.)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Persbrandt 19. 9. 2018 13:52

Nekdo tady myslim psal, ze dostal bonus 1500 kc za zaloteni uctu, i kdyz mel aktivni kreditku.
Jinak ale souhlas s vykladem textu kolem.jdouciho, dulezite tam to umisteni carky.
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 19. 9. 2018 17:16

Právě na to je tu ten odkaz poweryho. :) Já bych to spíš viděl tak, že ta čárka je gramatická chyba, ale houby tomu rozumím a je možné, že toto pravidla připouštějí. Každopádně bych odhadoval, že tou čárkou zamýšleli přesně toto.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Persbrandt 19. 9. 2018 18:10

Souhlasim s tim, ze jde o gramatickou chybu. Klidne je mozne, ze si toho byl vedom i autor podminek, ale chtel prave zduraznit tento konkretni vyklad a nechtel ten text prilis natahovat vedlejsimi vetami apod.
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 23. 9. 2018 09:20

Používáte někdo e-mailové notifikace u Monety? Jde mi konkrétně o příjmy na účet. Chodí hned nebo se zpožděním? Chápu správně, že e-mailové jsou zdarma? Díky.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod milanBrno 23. 9. 2018 09:56

Jsou zdarma a chodi hned popr. se zpozdenim nekolika minut (do 10 min.)
Konkretne u hotovostniho vkladu mam zpozdeni 7 min. (srpen), 8 min. (zari), u bezhotovostniho prevodu v ramci banky je to do 1 min.
Pozn. ucet TOM
Naposledy upravil milanBrno dne 23. 9. 2018 10:13, celkově upraveno 3
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes.
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Revolut , SkipPay , Twisto , Curve , Plutus , Portu , RONDA , RB , Indigo , Coinmate , Anycoin , Trading212 atp.)
Zabava: HBO MAX za 50kc
milanBrno
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 23. 9. 2018 09:58

Díky. Minuty jsou v pohodě. Šlo mi o to, aby to nebylo tak, že peníze přijdou ráno a notifikace až odpoledne.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 23. 9. 2018 09:59

Chodí celkem hned, vklad v bance nebo v bankomatu do 5 minut, platba kartou pár sekund. U Gratisu zatím zdarma.
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 28. 9. 2018 18:32

Také máte stále ve zprávách vyset žádost o udělení klientských souhlasů? Dávno jsem to již odsouhlasil a zůstalo to ve zprávách potvrzené a nelze to smazat. Je to vlastnost internet banky. ^^ :oops:
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 28. 9. 2018 18:44

Měl bys to mít ve zprávách, mě to tam tedy pěkně překáží. :roll: A potvrzoval si jim ten souhlas?
marvy
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků