PayPal a vše o něm

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod goodyear 8. 10. 2018 17:11

To bych moc rad, ale z USA nenakupuju :) (trva to dlouho, navic clo a dph.. takze si nemyslim ze by se to vyplatilo :) ale diky za tip.
goodyear
Návštěvník

Odeslat příspěvekod audiobullys 9. 10. 2018 01:23

v Číně s tím nejde nikde platit ? já platím kartou na aliexpressu v usd tak nevím jestli maj někde jinde paypal. tudle jsem měl zůstatek na moneybookers tak pár eur a objednal něco starý a doprava zdarma.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jochanan 17. 12. 2018 12:54

goodyear píše:Mam USD zustatek na Paypal.. Prisel nekdo na zpusob jak ho vybrat v CR tak abych se vyhnul tomu silenemu kurzu Paypalu (dovoluje pridat pro vybery jen CZK ucet)? Je to skoro 4% :( ..

Treba tema dolarama nabit Revolut.. ale to asi neklapne, co? :D


přišel jsi na něco?
Jochanan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vpe 18. 12. 2018 16:50

Jedine asi utratit tak kde se plati v dolarech... kolik tam mas tisic usd?

Nebo se s nekym domluvit kdo potrebuje USD na placeni...
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 19. 12. 2018 22:05

losalamos píše:
neosobně píše:Tak PP koukám zase "inovoval" změnu možnosti platit kursem karty...samozřejmě opět v neprospěch klienta...pořád se nabízí jako preferovaný kurs PP, když jej chci změnit a proklikám se k tomu, tak za "odměnu" na mě vyskočí znovu přihlašovací okno.... )) )) ))


Taky jsem s tím nějak bojoval. Dalo se to přenastavit. Zkus se podívat, co máš přímo v účtu v PayPalu :
Nastavení - Payments - Manage Pre-approoved payments - Set Available Funding Sources - Conversion Options a tam vidím, jakým způsobem mám nastavený přepočet (Bill me in the currency listed on the seller's invoice).


Rok se sešel s rokem a všechno je zase jinak. Loupežníci změnili menu a nemůžu tuhle volbu najít. Nevíte někdo, jak se věci ohledně trvalého nastavení konverze mají?
Naposledy upravil losalamos dne 20. 12. 2018 09:26, celkově upraveno 1
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Suky. 19. 12. 2018 22:47

Já s PayPal skončil úspěšnou reklamací.

Nechce se mi to rozepisovat - prostě mi naúčtovali jinou částku, než jsem potvrdil. Odklepl jsem něco v dolarech, oni zaúčtovali koruny s jejich kurzem. Bez upozornění na konverzi.

Reklamace u nich okamžitě zamítnuta, Cetelem to řešila 48 dní a nakonec mi vrátili celou částku.

Ale PayPal mi okamžitě po první reklamaci zablokoval účet, prý "Zaznamenali jsme neobvyklou aktivitu na vašem účtu PayPal" - že by reklamace byla neobvyklá?

PayPal samozřejmě nezůstal škodný, obchodníkovi vrátil asi o 5% méně.

Jak píšu - s nimi jsem skončil a (asi) bohužel i s obchodníky, kteří mi nedají jinou možnost platby.
Suky.
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod losalamos 20. 12. 2018 09:31

V tomhle případě to těžko komentovat. Momentálně lze konverzi ohlídat přímo při každé platbě. Jde mi ale o systémové nastavení, které bylo dřív dostupné (tam kde píšu).
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod retron 20. 12. 2018 10:11

konverzi lze nastavit ale je nutné se proklikat přes:
platby > spravujte automatické platby > Zkuste přejít na stránku pro správu automatických plateb. (systém se přepne na staré rozhraní) > vpravo Set available funding sources > pak u jednotlivé karty Conversion options > Bill me in the currency listed on the seller's invoice. > Submit
nastavení zůstává v platnosti, nestalo se mi že by to za poslední rok samovolně změnili, ale je nutné toto provést při registraci každé nové karty, implicitně je nastavena na: Use PayPal's conversion process to complete my transaction using my card's currency.
Jiná věc, kterou chci vyzkoušet je nastavení USD účtu, protože mnoho služeb není podporována pokud není veden pod US kartou, všiml jsem si totiž, že MC Revolut karta z giveaway se při přidání pod Curve tváří jako vedená v USD.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 20. 12. 2018 15:25

Bingo, je to k dispozici! Dávám díkec.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Salmon12 17. 2. 2019 19:01

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti z poslední doby s refundem, jak dlouho to trvá? Obchodník mi 5. února refundoval peníze, ale v bance stále nic. Vím, že dříve mi to připisovali do pár dní.

Je to ještě trochu složitější v tom, že jsem platil debetkou, kterou jsem ještě před refundem zablokoval.. ale na fóru PP jsem četl, že by to problém být neměl a mělo by se to vrátit normálně na účet :)

Účet je u raifky.
Díky.
Salmon12
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MiASX 17. 2. 2019 19:34

Mesic klidne.
MiASX
Nadšenec

Odeslat příspěvekod dalich 19. 2. 2019 09:12

Když mi posledně PayPal zablokoval účet "Z důvodu mimořádné aktivity", trvalo jim necelý rok (přesněji 11,5 měsíce), než mi jej odblokovali. A bylo jim jedno, že jsem posílal svá ověřená ID, dokonce i doporučenou poštou... Podpora děsná.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod losalamos 20. 2. 2019 06:53

Mně naposledy tval refund přibližně týden. Tedy od obchodníka na PayPal to po oznámení naskočilo na PayPal ihned a tam to ten cca týden viselo, než to PayPal poslal na kartu/účet.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod xls 28. 4. 2019 04:57

Protože se podmínky Paypalu i na našem trhu dost změnily, měl bych pár otázek na znalejší:
1) Lze jako česká soukromá osoba zřídit PP účet v EUR a navázat na něj EUR kartu (počítám od Fio EUR účtu, aby při platbách v EUR nedocházelo k žádným konverzím? Budu potřeboval zaplatit pár lidem mimo EU řádově pár tisíc EUR a jiné způsoby moc nevidím.
2) Když mám z dřívějška USD účet, tak to asi nemá cenu nějak převádět na EUR, že? Účet se 2 měnama to asi taky neumí? Zpátky na USD, které občas taky potřebuju, by to asi pak byl problém převézt.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 4. 2019 08:15

Pokud se něco nezměnilo, tak PayPal je vždy registrován pro konkrétní zemi a pouze v rámci této umožňuje převádět peníze na účet a pouze v měně této země.

Tedy pokud máš PayPal účet založený jako "český", můžeš převádět na účty pouze v Česku a pouze v českých korunách.

Jediné funkční řešení by bylo založit si ještě jeden PayPal účet, třeba jako slovenský a v EUR a k tomu si založit účet na Slovensku. Z něj bys mohl (pouze v rámci Slovenska) převádět eura.

No a pak z "českého" EUR účtu u PayPalu převést jako "friend" platbu (tedy bez poplatku) na EUR účet "slovenského" PayPalu a z něj eura na eurový účet na Slovensku
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků