Hello bank! (pokračujte v tématu Česká spořitelna)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod fremantle 5. 11. 2018 17:48

Tak konkrétně Air Bank je snad jedna z nejméně restriktivních bank, co se týče transakčních limitů pro internetové bankovnictví - limit pro internetového bankovnictví si lze nastavit až na 5 milionů Kč (na pobočce je v případě potřeby umožněn převod i bez limitu - u některých bank lze tohle vyřešit už jedině zpoplatněným papírovým příkazem): https://www.airbank.cz/file-download/84 ... i-styk.pdf

-- 5. 11. 2018 18:51 --

Jinak opravdu nechápu, jaký má smysl možnost si volit maximální transakční limit, když ta změna je potvrditelná SMS kódem úplně stejně jako u běžné platby - tohle by mělo být IMHO řešitelné jiným kanálem (třeba přes infolinku na základě ověření hlasovou biometrií), tohle pak opravdu nic neřeší...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod protektor1 5. 11. 2018 18:01

díky za odpovědi, sice ten limit 400 K nechápu, ale prostě ho tak asi banka má...
Ještě dotaz: lze nastavit šablonu platby, bez toho, aby bylo její provedení autorizováno SMS?
protektor1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tomaslany 5. 11. 2018 18:04

Ne.
tomaslany
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod .357 5. 11. 2018 19:26

minarjo píše:Rada pro všechny, kteří v listopadové soutěži HB vyhráli 200 Kč za založení běžného Hello účtu:
Vůbec nemusíte čekat na telefonát z Hello bank, jak stojí na webu Hellonarozeniny. Sám nemám cizí příchozí telefonáty vůbec rád (samé nabídky nechtěného atd.), tak jsem ten běžný účet založil online hned, jak jsem se o výhře z emailu dozvěděl. No a na ten email potvrzující výhru 200 Kč (tedy ten co dojde po klepnutí na odkaz v předchozím emailu) jsem odpověděl, že děkuji za výhru 200 Kč a běžný účet jsem si již založil, číslo má to a to. Telefonát že tedy již není kvůli založení a výhře nutný, ať výhru tedy zašlou na ten založený účet. Dostal jsem dnes (třetí pracovní den od odeslání) tuto odpověď:

Dobrý den,
přednostně gratulujeme k vaši výhře.
Vaše výhra bude připsána na váš bankovní účet v co nejkratší možné době. Nejpozději však do konce Ledna 2019. Toto datum je pouze informační, snažíme se co v nejkratší možné době výhry připisovat k bankovním účtům.
Mějte příjemný den
Vaše Hello bank!


Takže to akceptují i takto. Mě přišlo divné, proč čekat na telefonát, když si to mohu založit online hned.


A to jako dedukuješ z té automatem vygenerované odpovědi, jo??
.357
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod peter23p 5. 11. 2018 20:43

Tohle není automatická odpověď.
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 11. 2018 00:13

Přesně tak, na tuto odpověď jsem čekal 3 pracovní dny (tedy žádný automat) a jen potvrdila, že je to takto ok. Ostatně jak jinak by to udělali u těch, co hovory z cizích čísel neberou (kvůli telemarketing hovorům nebo třeba v práci)? Přitom ale základní podmínku (založení účtu během listopadu) splní. Takových lidí jistě není málo. Takto emailem je to pro obě strany lepší i rychlejší (oni nemusejí volat a vysvětlovat, jak účet založit, když už jsem to udělal sám).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod retron 6. 11. 2018 21:14

nevíte jaký je aktuálně u Hello nejzazší čas pro platbu D+0?
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powery 6. 11. 2018 21:32

powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 6. 11. 2018 23:21

ptal jsem se na reálné zkušenosti
ve výše uvedeném je to dost zmatečné, vyznívá to jako D+0 do 18ti což je blbost, tzn. D+1
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 7. 11. 2018 01:04

Včera jsem posílal těsně před 11:00 a nedošlo to. Takže to vypadá, že těch 10:00 asi bude platit...

Potvrzeno. Platba zadaná 6.11. v 10:55 z Hello do Equa dorazila 7.11. ráno.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod tokaros 7. 11. 2018 09:45

Co se mě týče, tak mohu tuto banku určitě doporučit, jsem u ní už dkouho a zatím jsem nezeznemenal žádné problémy.
tokaros
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod peter23p 7. 11. 2018 10:04

Včera sem založil účet, dnes aktivoval a chtěl si zvednout limit na el. bankovnictví na 400 000Kč ale nemůžu to nikde najít. Mám tam 200 000Kč ale nikde žádná volba pro změnu :hm
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 7. 11. 2018 10:14

tokaros píše:Co se mě týče, tak mohu tuto banku určitě doporučit, jsem u ní už dkouho a zatím jsem nezeznemenal žádné problémy.


Na jaké pozici v HB pracuješ? Tahle banka u nás jako "banka Hello Bank!" působí ani ne rok a ty tady píšeš, že jsi u ní "dkouho"...
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod chrudimi 7. 11. 2018 10:25

peter23p píše:Včera sem založil účet, dnes aktivoval a chtěl si zvednout limit na el. bankovnictví na 400 000Kč ale nemůžu to nikde najít. Mám tam 200 000Kč ale nikde žádná volba pro změnu :hm


V nastavení, jak je přehled "Denní limity plateb", je v pravém horním rohu ikona tužky, pokud ne, zkusil bych jiný prohlížeč nebo počkal aspoň den po aktivaci.
chrudimi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod DoubleSix 7. 11. 2018 10:30

D+0 by mělo fungovat u plateb zadaných do 10:00.
DoubleSix
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků