od ROlda78 25. 12. 2018 11:11
Prostě buď je to blbost a nemá to smysl řešit. (Nicméně korektní postup zrovna toto není.) Nebo to je pro někoho zásadní a nepřenese přes to. Pak se může ozvat, v krajním případě odejít.
Nechci se s TEBOU pouštět do polemiky, ale když odhlédneme od toho, že tohle je drobnost a zobecníme to.. Jak jinak může řadový klient vyslovit nesouhlas (s jejich konáním)?! Kdyby odešly desítky tisíc klientů třeba od mBank a každý jim napsal (stejný) důvod, třeba by ty postupně se zhoršující podmínky nebyly tak zprzněné. (A místo mBank si klidně doplň libovolný ústav klidně i mimo bank. obor). Dobře připouštím, že to je trochu bláhové. Ale asi mnohem více to, že by se našli ti, co napíší. Zde s tebou budu souhlasit, že jen zlomek těch co křičí, to je schopno někam dotáhnout (arbitr, odejít či mnohdy třeba jen zavolat/napsat).
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich