ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod cosmicboy 9. 1. 2019 12:26

Klient ps: Hluboká omluva, přehlédl jsem druhou část věty, která osvobozuje od úředního ověření...
cosmicboy
Návštěvník

Odeslat příspěvekod wetherek 10. 1. 2019 10:30

5.11.2018 jsem založil Ing Konto na kód doporučení od známého, následně jsem 7.11.2018 založil na manželku další Ing konto (už ze svým kódem), aktivoval účty, a hned i poslal peníze, úročení mi naskočilo 2% a já čekal na odměny 300 za doporučení. K 10.12.2018 nic nedorazilo tak jsem 18.12.2018 poprvé volal na infolinku co se děje, prý prověří a zítra zavolají, samozřejmě se nikdo neozval, říkal jsem si dám jim čas, třeba to připíšou k 10.1.2019, dneska nic připsáno tak volám znovu na infolinku a tam mi borec vysvětloval, že mám ty 2% jako odměnu, takže na 300 nemám nárok, což je podle mě blbost, protože to byly dvě akce vyhlášené zvlášť a nikde se to nepíše, že by platila jen jedna akce. Budu jím psát reklamaci, jen jsem se chtěl zeptat, zda mám zase smůlu jen já, nebo to tady s nimi už někdo taky řešil, resp. když jste zakládali v listopadu 2018 Ing konto, byla Vám připsána odměna za doporučení (nový klient + stávající klient)?
wetherek
Návštěvník

Odeslat příspěvekod wit.cz 10. 1. 2019 10:36

Já to dělal podobně, ale i s fondy. A rovněž jsem se musel dotazovat, jelikož mi to z podmínek nebylo 100% jasně. Dostal jsem pouze 500 do fondů a 2%p.a. na spořáku. Manželka totéž.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 1. 2019 11:27

Nevím, jak jasně to bylo v podmínkách napsané (když wit píše, že nejasně, tak asi nejasně), ale mám pocit, že to tam bylo, resp. jsme k tomu tady dospěli.

-- 10. 1. 2019 11:29 --

Tak jsem wita trochu přecenil (podmínky tu mám uložené). Myslím, že jasněji už to napsat nejde:

"Tato pravidla nelze kombinovat s dalšími aktuálními akcemi ING Bank. V případě, že se klient zúčastní několika akcí, bude doporučenému novému klientovi po splnění podmínek přiznán příspěvek pouze na základě jedné akce, a to ten pro něj nejvýhodnější. V případě kombinace s akcí Zvýhodněná nabídka spořícího účtu ING Konto bude pro nové klienty upřednostněna akce Zvýhodněná nabídka spořícího účtu ING Konto."

-- 10. 1. 2019 12:27 --

Samozřejmě se jedná o odměnu pro doporučeného, odměna doporučujícího by tím neměla být nijak dotčena, tam ale zase je, že doporučující může dostat max 500,- za jednoho klienta (buď 300,- jen za spořák, nebo 500,- jen za fondy, nebo 500,- za obojí). Toto trochu zamotané je, ale chápal bych situaci wetherka následovně:
on jako nový klient - 2%, jako doporučující 300,- za manželku a manželka opět 2%. Takže pokud jde o tyto 300,-, pak to na reklamaci je. (Možná jsem na začátku špatně pochopil problém, možná ne.)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod milanBrno 10. 1. 2019 13:08

Na odmenu nema narok, protoze nesplnil podminky!
Takze reklamovat muze pouze to ze neumi cist...
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes.
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Revolut , SkipPay , Twisto , Curve , Plutus , Portu , RONDA , RB , Indigo , Coinmate , Anycoin , Trading212 atp.)
Zabava: HBO MAX za 50kc
milanBrno
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wetherek 10. 1. 2019 14:48

Mate pravdu, jako novy klient na 300 narok nemam, to jsem fakt prehledl, ale znamy co me doporucil a ja co jsem doporucil manzelku (uz jako stavajici klient) tak podle vseho narok mame, bohuzel nam, kteri jsme doporucili odmena ani jednomu pripsana nebyla
wetherek
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 1. 2019 15:43

Tak to reklamuj. Mně taky ještě nikdy nebyla připsána odměna do fondů bez reklamace. :) (Ale za spořák zatím vždy.)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod BOSSHUGO 11. 1. 2019 17:06

:
Naposledy upravil BOSSHUGO dne 11. 1. 2019 22:38, celkově upraveno 2
BOSSHUGO
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Vasek06 11. 1. 2019 19:05

Proboha za co ? ......
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod iglooo 13. 1. 2019 21:01

SVitara píše:Musis poslat vypoved na jejich formulari.
https://www.ing.cz/files/cz/investice/formulare/2018/formular-vypoved-smlouvy.pdf
Staci vyplnit, vytisknout, podepsat, naskenovat a vlozit do IB.


Perfektní, díky, použil jsem.

Nové IB naprosto nepoužitelné pro nějaký rozumný export transakcí...
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasek06 13. 1. 2019 21:38

Tento týden jsem měl delší rozhovor s jedním pracovníkem ING pobočky. Obecně jsou řadoví pracovníci z nového IB - nevím, jaký bych použil ten správný výraz - ale asi to bude tento - *****í. Nikdo jim nepředává správné informace, klienti jsou rozmrzelí a oni to musí řešit, spousta věcí v IB není doladěna, pouze vedení je max. spokojeno. V normální firmě by na základě této zpětné odezvy padaly - obrazně - hlavy. Tady je to samo v pohodě.
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod SVitara 14. 1. 2019 04:59

Vy tu delate, jak kdyby to stare IB nebylo jeste horsi.
SVitara
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 14. 1. 2019 07:10

Nebylo nic moc, ale nebylo.
Slib o akci i pro stávající klienty nesplněn, 12. 1. 2019 jsem poslal přes IB výpovědi ...
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 14. 1. 2019 08:02

Vasek06 píše:Tento týden jsem měl delší rozhovor s jedním pracovníkem ING pobočky. Obecně jsou řadoví pracovníci z nového IB - nevím, jaký bych použil ten správný výraz - ale asi to bude tento - *****í. Nikdo jim nepředává správné informace, klienti jsou rozmrzelí a oni to musí řešit, spousta věcí v IB není doladěna, pouze vedení je max. spokojeno. V normální firmě by na základě této zpětné odezvy padaly - obrazně - hlavy. Tady je to samo v pohodě.

Korporátní klasika, je-li matka v zahraničí.
Drží mě u ING jen ten půl rok s 2% na spořáku.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 16. 1. 2019 07:51

MirekM. píše:Nebylo nic moc, ale nebylo.
Slib o akci i pro stávající klienty nesplněn, 12. 1. 2019 jsem poslal přes IB výpovědi ...

Účty úspěšně zrušeny.
MirekM.
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků