Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Finmxpert píše:Vypadá to, že ano. Zítra to prozkoumáme do detailu. Problém se bude pravděpodobně vyskytovat v některých případech, pokud byla karta aktivována a PIN prvně nastaven v mobilní aplikaci...
Delitzsch píše:Potvrzuji, že jsem nastavil první PIN v mobilní aplikaci (iOS). Opakované nastavení v mobilní aplikaci s následnou kontaktní transakcí u obchodníka už ale bylo v pořádku.
Havers píše:Moje karta byla aktivována a PIN prvně nastaven v IB. A problémy jsem měl. Po "změně" PINu (znovu v IB) karta plně funkční. Dnes vyzkoušena i bezkontaktní platba.
Finmxpert píše:Vypadá to, že ano. Zítra to prozkoumáme do detailu. Problém se bude pravděpodobně vyskytovat v některých případech, pokud byla karta aktivována a PIN prvně nastaven v mobilní aplikaci...
treborit píše:Chtel jsem, nemaji na to proces. Musel jsem kreditku zrusit a pozadat o novou s nizsim kreditem. (mesic stara zalezitost)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků