Poštovní spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MiASX 16. 4. 2019 08:14

Nic.
MiASX
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 16. 4. 2019 09:00

Při rušení účtu nic, ale už dvakrát se mi po určité době ozvali, že dostanu odměnu, když si účet založím. Jednou to byly poukázky v hodnotě 600 Kč do drogerie a podruhé, tuším, 500. Tak jsem zase založil. Až budu mít účet 2 roky, tak ho zase zruším :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 4. 2019 10:45

blackwork píše:Tak po zrušení účtu u poštovky mi zbylo internetové bankovnictví ... :roll:
Jde to zrušit?


Ano, bankovnictví jde zrušit tiskopisem - Elektronické bankovnictví, kde je kolonka zrušení služby.
Poslední výpis by měla banka poslat poštou.
anonymni

Odeslat příspěvekod Zedna1 4. 6. 2019 13:01

Znamy mi hlasil, ze uz mu pry dosly bonusy z akce 500+500 za doporuceni ze zacatku roku.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tatatoooo 7. 6. 2019 06:07

U me byl bonus pripsan k 30.5.
Tatatoooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 7. 2019 06:03

Poštovka a ČSOB vrací 5% z každé platby KK/PK (ne business) v červenci v Chrovatsku. http://www.kartoulevneji.cz
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mikka1 1. 8. 2019 17:53

https://www.postovnisporitelna.cz/porta ... prijem.pdf

přišlo to ještě někomu? Mně to přijde nelogický.
Mikka1
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 8. 2019 19:56

Co ti na tom přijde nelogické? Snaží se, aby sis tam nasměroval příjem a PS tak byla tvou hlavní bankou, když to tak na ty 3 měsíce uděláš, máš litr. Akce evidentně jako jí podobné platí jen pro ty, co to zatím nesplňovali, tedy účet u PS měli, ale příjem jim na něj nechodil (těžko by to nabídli někomu, komu už do PS příjem chodí-třeba mě do PS chodí výplata už víc jak 11 let a tuto nabídku jsem logicky nedostal :) ). A koukám, že ta akce trvá už skoro rok, žádná novinka.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mikka1 1. 8. 2019 22:40

Ze staci doplnit prijmy tak, aby v souctu cinily 5000. Ja tedy pridam 2500 na 3 mesice z jineho uctu. Nebo to spatne chapu?
Mikka1
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 8. 8. 2019 10:20

Chapes to spravne, musis mit kreditni polozky >=5000 Kc a to 3 mesice po sobe, dostanes 1000 Kc za to (a musis byt oslovenym klientem).

I kdyz teda nechapu, ty tam mas nyni prijem <5000 Kc a platis za vedeni uctu nebo co? Podminkou pro bezplatne vedeni meli PS nastaveno 10000 Kc pokud se matne pamatuji, nez jsem ten ucet pro mne k nicemu zrusil.
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 10. 8. 2019 19:16

Prislo oznameni, ze od 1.11.2019 bude pro prihlaseni nutne opisovat SMS kod.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tatatoooo 22. 8. 2019 07:57

Od 1.10.2019 mění PS obchodní podmínky a sazebník. Kdy mohu na základě této změny žádat o bezplatné zrušení účtu ? Lze účet vypovědět už teď nebo to musí být v rozmezí 2měsíců před nabitím platnosti nových podmínek? ( účet mám zřízený od ledna 2019).
Tatatoooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 8. 2019 10:15

A to se podmínky v něčem používaném mění k horšímu? Jako dlouhodobý klient PS (hlavní účet, kvůli hypo v Hypotéční bance) vidím spíš samá pozitiva, jako SEPA platby za rozumnou cenu, (i když ano, to je dle diktátu EU :) ), příprava VOP na okamžité platby atd.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod LuZi 22. 8. 2019 18:40

No jedine co mi prijde zvlastni je zruseni posilani vypisu emailem....
Banka standardně zasílá výpisy v elektronické podobě prostřednictvím Internetového bankovnictví /nebo e-mailu/, a to s měsíční frekvencí.
Vnuceni SMS je vsude, tak tomu se neunikne..
Soulad cisla uctu a jmena je pro nekoho dobry ale exoticky ucty spis spletu to jmeno, no do zahranici moc neposilam...
Takze zatim dobry...
LuZi
Diskutér

Odeslat příspěvekod mirage7 2. 10. 2019 08:36

Era zarizla vouchery Sveta odmen?
Uz 3 tydny mam v IB hlasku: Vážený kliente, omlouváme se, ale tato služba je aktuálně nedostupná. Na zprovoznění intenzivně pracujeme.

Podle infolinky se na odstraneni problemu pracuje a mam si vybrat jinou sluzbu :-(
mirage7
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků