ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 16. 4. 2019 04:53

Tahle snaha bank na každém možném kroku okrást klienta při směně mě fascinuje. Přitom jsou to pro klienta v porovnání s výdělky většiny fondů ohromné peníze.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod goropes 16. 4. 2019 06:31

já už se tomu nepodivuju, u většiny konzervativních českých bank to tak je, že si konverze nechávají draze zaplatit, vzhledem k možnostech fintechů je to poměrně dost drahé a snadno obejitelné, ale tradiční české banky prostě spoléhají na to, že část uživatelů je buďto pohodlná (a nechce to řešit) a část finančně málo gramotná (neví, že to vůbec jde).

teď bych jen rád věděl, jak by proběhl převod USD z ING na Revolut. Obě strany deklarují, že za odeslání i přijetí SWIFT platby nebudou chtít žádný poplatek, ale že "něco" můžou chtít banky na trase, přes které to půjde. Nedaří se mi zjistit, kudy ta "trasa" vede, kolik "třetích, zprostředkujících bank" tam je, a kolik si za přeposlání vezmou.
Roklen je taková jistota, kurz je o hodně lepší než klasické banky (přímo ING), ale Revolut je ještě o řád lepší.
goropes
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 16. 4. 2019 11:08

Poplatky korespondenčních bank se opravdu zjišťují hůře, ono i každá česká banka má pro posílání peněz do/z USA jinou korespondenční banku. Jako ilustraci můžeš brát můj převod USD před cca rokem k brokerovi Lynx (tedy na USA účet Interactive Brokers) od české Fio a bylo to kolem 10 USD, o kolik dorazilo do cíle méně (poplatek Fio nepočítám, ten byl zvlášť), tedy nic moc levného (ale co banka/směr to jinak no)
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod blackwork 16. 4. 2019 18:48

goropes píše:
teď bych jen rád věděl, jak by proběhl převod USD z ING na Revolut.


Když vydržíš doufám už jen den max. dva tak ti to řeknu. Ovšem já čekat nechtěl kurz zase padá. Poslal jsem dolary do Revolutu, tak uvidíme kolik kdo po cestě sežere. I tak to vyjde lépe než konverze v ING :twisted:
Formulář nahrán 11.4. tak uvidíme jaký kurz podílového listu mi přiklepli ... :hm
blackwork
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goropes 17. 4. 2019 08:01

bezva, jsem zvědavý jak to dopadne.

po 6 dnech už bych čekal, že budou mít podílové listy vyměněné zpět na dolary..
goropes
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod blackwork 17. 4. 2019 14:27

Začínají mě štvát: >:-(

Dobrý den,
zasílám Vám informaci k Vašemu telefonickému dotazu ohledně vypořádávání obchodů.
Vypořádání obchodu trvá pět až šest pracovních dnů - šest dnů je obvyklých u fondů základní nabídky, v řadě rozšířené nabídky pak u fondů asijských.
Po dobu vypořádávání obchodu vidíte v internetovém bankovnictví informaci "čekající", poté se status změní na "proveden".

Podrobné informace k nákupu a prodeji fondů najdete v dokumentu Obchodování s fondy krok za krokem, odkaz přikládám: https://www.ing.cz/ing-podilove-fondy/d ... -podminky/


V IB žádné statusy ohledně vypořádání nevidím takže jsem odepsal ať me laskavě informují o stavu prodeje, klidně ať pošlou spojku 8-) :D
blackwork
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JPT666 17. 4. 2019 21:59

Tam je myslím buď na stránce s přehledem transakcí fondu a nebo u celkových transakcí nebo u obou v pravo nahoře zadané příkazy v budoucnu, tak tam to asi bude čekající a nebo se dá rozkliknout tušim každá transakce.
JPT666
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod blackwork 18. 4. 2019 09:39

Otázka zněla v jaké fázi se transakce nachází a tohle přišlo:

Dobrý den,
Vámi podaný formulář se nachází ve zkontrolovaných dokumentech. Vypořádání na externí účet zadané formulářem se může o něco protáhnout - zpravidla o jeden pracovní den (tedy v případě Vašeho fondu sedm pracovních dnů, ale záleží i na cílové bance...)


evidentně to zpracovával ten slovák jelikož jsem se zase nedočkal odpovědi, začínám si taky myslet že ti co podávají papírové formuláře jsou diskriminováni ...

takže sedm až devět :shock: :grr:

-- 18. 4. 2019 09:47 --

JPT666 píše:Tam je myslím buď na stránce s přehledem transakcí fondu a nebo u celkových transakcí nebo u obou v pravo nahoře zadané příkazy v budoucnu, tak tam to asi bude čekající a nebo se dá rozkliknout tušim každá transakce.


tak až teď !!! po týdnu se tam objevilo Nezpracované pokyny 1 datum transakce dnes!- nahrával jsem 11.8. a tento pokyn lze ještě zrušit, mám sto chutí to udělat a chvíli počkat a pak znovu a lépe! :mrgreen: :hm :pozor
blackwork
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 18. 4. 2019 18:50

To se nedivím, já bych to udělal :)
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 18. 4. 2019 20:54

blackwork píše:Otázka zněla v jaké fázi se transakce nachází a tohle přišlo:

Dobrý den,
Vámi podaný formulář se nachází ve zkontrolovaných dokumentech.
Já to chápu tak, že „dokumenty zkontrolovány“ je název fáze v rámci toho procesu, a odpověděl ti přesně. Jestli ses chtěl zeptat na očekávané datum provedení, tak ses měl zeptat na datum provedení.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod redhaven 22. 4. 2019 11:45

Funguje vám ted korektně ING konto? Podivně dlouho se nejdříve načítalo okno přihlášení, nyní nejde rozkliknout v IB to oranžové kolečko ING pro zobrazení zůstaků...

Minulé dny nebo už týdny, zase u jednoho ING účtu nešlo zobrazit profil majtele, ač ve stejnou chvíli u jiných dvou majitel jiných účtů vše fungovalo a to na stejném PC....

Doplnění: Nyní už zůstatek zobrazuje, ale "můj profil" se načítá nekonečně dlouho a nikdy se nezopbarzí, jen načítá...
redhaven
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod regin 22. 4. 2019 14:13

Právě jsem to zkusil a funguje mi to bez problémů. Tedy zobrazení zůstatku i profilu chvilku trvá, ale je to zanedbatelné (určitě to není víc než 2 sekundy). Ono to bude asi závislé na použitém prohlížeči. Já mám Firefox (starší verzi) a např. u Raiffeisen mi před nějakou dobou přestaly fungovat některé věci - nešly odeslat peníze, stáhnout výpisy, atd. Na telefonický dotaz mi bylo řečeno, ať používám poslední nejnovější verzi (což nehodlám). Tak jsem začal pro Raifku používat IE. Nedávnou jsem ji omylem otevřel ve Firefoxu a kupodivu vše funguje. Takže doporučuji buď zkusit jiný prohlížeč, nebo prostě jen počkat.

Tím "zkusit" nemyslím začít natrvalo používat, ale jen vyzkoušet, jestli je to v jiném prohlížeči funkční.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 22. 4. 2019 15:26

No já dnes zkoušel otevřít i profil ING u jiné osoby a tam to funguje, u mé osoby na mém účtu nikoliv, je to stále stejné nekonečené načítání...a to vše na stejném PC i stejném prohlížeči, mě to nefunguje a jiné osobě profil jde otevřít ihned...
redhaven
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod goropes 22. 4. 2019 17:50

ano, občas mi to taky dělalo, pomohlo vymazat cookies pro ing
goropes
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod gogo fin 22. 4. 2019 18:16

Můžeš popsat postup, jak se mažou ty cookies?

dík
gogo fin
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků