Ad PKP: Extrémy vždy budí zlo. Myšlenka PKP je chovat se zodpovědně a když to nevyjde, plní se. A hlavně předcházet pojistnému plnění a nechodit do pojišťovny s blbostmi. Jenže někteří příliš aktivní členové pak svojí nevhodou komunikací přispívají k názoru nečlenů, že PKP je něco jako sekta. Obě strany chápu. Sám jsem u PKP pár měsíců od jejího vzniku. Mám u ní 5 aut a jednu domácnost. Tři auta mám na výjimku, protože je jinak nepojišťuje (a musel jsem prokázat, že jsem, "ten hodnej" a fakt nebourám). Plnění zatím žádné, jak ode mne (nebourám), tak od někoho jiného (neměl jsem tu čest).
Ad Direct: Jde jen o značku, je to už jiná pojišťovna. Byla by byla mojí druhou volbou po PKP. Mám od ní i zkušenost s plněním v roli poškozeného u POV: nejprve srandovní cena totálky, pak mnou doložené faktury s pravidelnou údžbou a origo díly, oprava ceny na fér částku, odečet nabídnuté ceny za odkup z aukce a výplata plnění. Trvalo to asi měsíc. (U Allianz něco podobného před 7 lety trvalo 3 dny.) Za mne s Direct pojištovnou i s PKP spokojenost.
Ad Židé, židovský, židáci apod.: Zastánkyně PKP by si měla někdy udělat povinný výlet do
http://auschwitz.org/ a možná by pak volila jiná přídavná jména, které mají jen jediný úkol: dehonestovat, vysmívat se a ponižovat. Svojí chválou dělá PKP medvědí službu a v roli nestranného čtenáře bych už z principu do pojišťovny, jejíž členové se vysmívají židovskému národu (byť nevhodnou volbou slov), nešel. Madam, styďte se.