Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
powery píše:Transakce Curve jsou označené jako CRV*. Nově se mi tam s podkladovou kartou HB ukazuje CRV*TPY* Nevíte někdo, o co jde?
mareka píše:Zaplatil jsem podkladovou kreditkou mBank Eshop, transakce zamítnuta z důvodu nedostatku hotovosti na účtu. Což je nesmysl, na kreditce bylo dostatek peněz.
V Curve se přesto objevila zpráva, že platba proběhla. Naštěstí po cca 5 minutách od reklamace přes chat byla ze strany Curve označena jako zamítnutá a z Curve zmizela.
Zbývá jen otázka, proč to mBank zamítla (v minulosti už jsem provedl opakovaně i platby na vyšší částku).
EDIT: tak odpověď Curve na mou reklamaci byla během deseti minut což velmi kvituji, proč platba neproběhla zůstává otázkou (šlo o bezkontaktní platbu a ostatní pokladny i karty bez problému jely):
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear you've had a decline. We approved the transaction, however the merchant then declined it. We charged your card when we approved the transaction, and then refunded you immediately once the transaction was declined. You should see the reversal appear on your payment card statement in the next 3-5 working days.
It's not clear why it declined; this can sometimes be because the internet connection dropped. It could also be that the card might have been removed from the machine too early.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků