Trinity Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lafayette16 20. 5. 2019 17:03

farang píše:Dobrý den,
lze po aktivaci účtu Výhoda+ změnit přihlašovací jméno do IB na nějaké vlastní?


Ano, mám změněno na vlastní.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 20. 5. 2019 17:11

Kde se to tam nastavuje? Kromě možnosti změny adresy a kontaktů, případně zadání jiného účtu pro posílání úroků tam nic nevidím.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 20. 5. 2019 18:44

Mně to nabídlo změnu hesla (povinně) a možnost nastavení uživatelského jména místo toho generovaného čísla (dobrovolně) hned při prvním přihlášení do IB (zadáním toho čísla z PDF dokumentace a dočasného hesla z SMS). Je dost možné, že dodatečně po této aktivaci IB už to nejde, pokud jsi to nenašel. Jojo, chce to vždy pozorně číst prvotní nastavení nabízené poprvé systémem, to platí při aktivaci čehokoliv kdekoliv, nejen IB Trinity :)
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 20. 5. 2019 18:52

Funguje vám dnes přihlášení do IB? Zmáčknu tlačítko "vstup", ale nic se neděje.
V SZ mohu obratem zaslat promo kód Richee, Creditas, ING.
Navstevnik123
Diskutér

Odeslat příspěvekod myšpulín 20. 5. 2019 18:56

Dopoledne a kolem 15 hodin fungovalo, teď se mi to vrací na zadání jména a hesla.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 20. 5. 2019 19:51

Případně také není od věci číst různé obchodní a jiné podmínky. :-) V dokumentu

Ob. podmínky pro poskytování Internetového bankovnictví (účinné od 20. 2. 2019)
https://www.trinitybank.cz/download/377

se píše:

"15. Při prvním přihlášení do Služby bude Uživatel vyzván ke změně hesla. Změna hesla je podmínkou pro další přístup ke
Službě.
16. Uživatel je oprávněn osobně na pobočce nebo prostřednictvím Služby kdykoliv změnit heslo a autorizační kontakt;
podmínkou je úspěšná autentizace dané osoby. Přihlašovací jméno je možno změnit prostřednictvím Služby pouze při
prvním přihlášení do Služby. Později je možno změnit přihlašovací jméno pouze osobně na pobočce."
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 20. 5. 2019 20:45

myšpulín píše:Dopoledne a kolem 15 hodin fungovalo, teď se mi to vrací na zadání jména a hesla.


Take mi to nefunguje a je 20:45. Úplně stejné, vrací se na stránku přihlášení.

-- 20. 5. 2019 20:36 --

Pořád nic to je celkem na prd.Nemuzu nikam nkc poslat/zaplatit, help line je jen do 18 a na email také teď nikdo neodpoví.
Tak to nevim, jestli se vyplati mit vetsi obnos penez za trochu vyšší úrok s vidinou nemoznosti prevedeni penez kdyz potrebuji.
Karta taky neni
Jsem zvedav co mi napisou z helpline
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 20. 5. 2019 22:06

22:06 stále KO.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod dr._lukas 20. 5. 2019 22:09

Výborná banka, kdo by potřeboval finance do druhého dne na doplacení hypo, dovolené, zboží a spoustu dalšího, má smolíka..to můžou mít i 3%, ale, když se k penězům nedostanu, tak je takový účet maximálně k pláči :-D
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PULPANM 20. 5. 2019 22:28

No nečekal jsem to.Tak vklady pojištěné jsou o penize se nebojím, ale je to dosti nesolidni
Kdyby meli hlasku o vypadku-chápu.Nic v IB ale neni
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod wetherek 20. 5. 2019 22:36

"Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi"

resp.

"Založili si banku, ale lidi jim tam posílali peníze a lezli jim do IB"
wetherek
Návštěvník

Odeslat příspěvekod iglooo 20. 5. 2019 22:37

"Nesolidní" - to je dost silné slovo :-), protože to určitě neudělali schválně, ne? Pokazit se může kdykoliv cokoliv. Já bych se toho nebál, oni to určitě opraví.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 20. 5. 2019 22:54

No ok ale kdyz zitra potrebuju penize jinde a od 15 nefunguje jediny kanal kudy se daji penize prevest a neni nikde jedina informace od banky o nefunkcnim ib to neni nesolidni ?
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 21. 5. 2019 00:25

Mimochodem není to poprvé, takhle se to někdy v sobotu chovalo taky.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 21. 5. 2019 06:40

Už to jde je 6:40

Tak jsem včera večer napsal na info@trinitybank.cz dotaz ohledně nefunkčního IB.
Dnes dopoledne jsem dotaz zopakoval.

Do teď nemám odpověď.

Nevím, nevím, asi je jich nějak málo, když nečtou emaily nebo neumí odpovědět.

IB funguje
Naposledy upravil PULPANM dne 21. 5. 2019 14:09, celkově upraveno 1
PULPANM
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků