mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod taylor729 19. 5. 2019 02:04

Hm, tak me nic (ani za duben ani brezen). Platim pres curve bezny utraty v obchodech a msporeni mam nastaveno na odkladani 1%, nicméně mam nulovy zustatek. Ma nekdo zkusenost s podobnym setupem?
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 19. 5. 2019 02:04

.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlaju 22. 5. 2019 21:04

Prosím pěkně, nevíte někdo, jestli jde zrušit předvyplněná zpráva pro příjemce "převod prostředků"? Je to docela trapné. Dlouho jsem si toho nevšímal,ale začíná mi to vadit. To musím tedy vždy smazat, přepsat a uložit pro příští platby?
A to, že se Zpráva pro příjemce jmenuje v historii transakcí Titul převodu, to je nějaký standard? (no mám dojem, že dříve se snad chvíli jmenovala Titul převodu už při platbách, a tak jsme mohli jen čuchat, kam psát zprávu pro příjemce). A to, že u mbank vůbec nelze poslat platbu bez zprávy pro příjemce, to teda sám vím, že žádný standard není. Budu to brát tedy jako další mVtipy... - nebo jde nějak ta kolonka nastavit?
--
A aby toho nebylo málo, tak si ještě postěžuji, že zpráva pro příjemce přichází vždy velkými písmeny, ačkoliv je napsána malými a takto je vidět i při potvrzování platby. Velmi složitý IT problém...
--
Všichni to víme, ale jinam než sem pro pobavení to stejně nemá cenu psát.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zedna1 22. 5. 2019 23:03

Tohle vsechno jsou jen utrzky z mnoha (desitek/stovek) dalsich debilit zavedenych v mBank s jejich "uzasnym" novym IB alias mBank 2.0 - aneb vitej ve svete nejlepsiho / nejskvelejsiho / nejmodernejsiho / nejocenovanejsiho IB, jak hlasa marketing mBank.

Ja jsem radeji presel do jine banky, nez utrpne snaset tenhle paskvil!
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petison 23. 5. 2019 21:35

Přesně, také jsem přešel k jiné bance a spokojenost. Už nemusím řešit ten paskvil v IB. Navíc nemusím ani platit poplatek za kartu.
petison
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cz01 23. 5. 2019 21:38

Poplatky za kartu už zase nejsou, ale kdo ví, co si vymyslí zase příště.
cz01
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlaju 24. 5. 2019 07:52

Je fakt, že já s nimi zůstal přes nové IB hlavně kvůli pružnému nastavování karty, v té době myslím bezkonkurenčnímu. Komerčka zaváděla on-line nastavování karty mnoho let po mbank. I dnes se mi líbí, že mbank umožňuje např.vypnout bezkontaktní funkci. Ale tu jsem najednou zjistil, že limity se nastavují pouze denní, byl jsem zvyklý nastavovat si pro bezpečnost také měsíční - proč tohle? IB bylo zahlceno příliš velkou tabulkou? Čili dnes už padá i ta pro mě hlavní cennost a zůstávám z lenosti, zatím jsem nenašel banku, která by mě přitáhla, naopak mi vždy něco málo ještě chybí, takže zavřu oči, proklikám IB a zůstávám.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mo.tor 24. 5. 2019 08:47

Air Bank u me uplne bezkonkurencne vede, co se tyce uzivatelske privetivosti, mBank je nepouzitelna tragedie.
mo.tor
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dr._lukas 28. 5. 2019 16:53

dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 28. 5. 2019 16:59

Jednorázová odměna ve výši 500 Kč bude vyplacena nejpozději 31. 10. 2019 8-S
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eosobne 28. 5. 2019 17:07

Pro nas co uz ucet mame to stejne neni ne?
eosobne
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 28. 5. 2019 17:20

Tak tak...
Do Akce jsou zařazeni všichni Účastníci, kteří splní všechny následující podmínky:
a) Nemají zřízený účet mKonto, mKonto #navlastnitriko či mKonto pro děti ke dni 26. 5. 2019 včetně.
...
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 30. 5. 2019 19:26

Další podmínkou je:
e) V žádosti o Účet uvedou do pole „Číslo mobilního telefonu“ a E-mailová adresa“ jedinečné číslo mobilního telefonu, resp. jedinečnou e-mailovou adresu, kterou nemá v systému mBank zaregistrován již existující klient mBank.

Pokud klient měl dříve v systému email / telefon a zrušil účet, zůstávají jeho / tyto údaje nadále v systému mBank nebo nezůstávají a tedy to není překážkou pro získání odměny při opětovném založení účtu se stejným tel. číslem? Ví někdo?
Předpokládám, že podle zákonů budou mít banky povinnost uchovávat nějakou dobu údaje / smlouvy i dřívějších klientů, záleží tedy na přesné definici pojmu "v systému" :hm
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Markil 30. 5. 2019 20:02

Ta věta je snad jasná, ne? Končí "již existující klient" takže pokud tam náhodou je údaj bývalého klienta, tak to tomu přece neodporuje... (jiná věc ale je, jestli a jaká omezení na bývalé klienty jsou jinde v podmínkách)
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 30. 5. 2019 22:40

Být tam "současný klient" tak by to bylo jasnější, ale pod "existující klient" by se možná mohl schovat i klient bývalý, který sice není současný, ale v databázi / systému se může stále nacházet a být tedy z pohledu systému "existující".
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků