@miropiro:
Ve čtvrtek jsem chtěl také založit eKonto Smart (kvůli jednak 3% na SÚ na půl roku a jednak kvůli zvýšení stropu odměn u Mall kreditky z 500 na 700 Kč) a po sdělení zaměstnavatele mi rovněž bylo nabídnuto eKonto Komplet zdarma při aktivním využívání (tedy těch 15 tisíc příchozích a 3 odchozí transakce stejně jako u Smart). Já to ale věděl, reklamu na to jsem na nástěnce v práci viděl. Jen jsem si na to vůbec při založení nevzpomněl, ale bylo mi to tedy nabídnuto a já souhlasil, proč ne když podmínky jsou stejné. Zkrátka u vybraných zaměstnavatelů lze mít eKonto Komplet za stejných podmínek jako Smart bez daného zaměstnavatele.
Jen si zkontroluj, zda ti ke kartě nepřidali Cestovní pojištění Uniqa K4P. Mně ano s tím, že je to zdarma. Doma jsem si ale prostudoval ceník a web stránku RB s detaily cestovního pojištění a ejhle: stojí 89 Kč měsíčně u všech eKont, jen ke kartě Gold je zdarma! No a kartu Gold jsem opravdu nesjednal, ta je zdarma jen u drahého eKonta Exclusive. Tedy jsem hned bankéřce co to sjednala napsal email, omluvila se za chybnou informaci a v systému RB mi cestovní pojištění zrušila. Tedy člověk musí být stále ve střehu!
Co mě ale na RB překvapilo, to je dlouhé přidání konta do online bankovnictví. Já IB i mobilní bankovnictví využíval už doteď k mé Mall kartě, tak jsem čekal, že sjednané eKonto a SÚ se do IB přidá hned po sjednání. Ale ouha: sjednáno ve čtvrtek cca 13h, teď víc jak 48h od sjednání stále v obou online kanálech eKonto i SÚ chybí. To na to budu čekat týden či co? Hrůza
. A to jsem na oba účty hned poslal první platbu (2x100 Kč), když někde to bývá podmínkou aktivace konta (nevím zda i zde).