od janvaltr 11. 8. 2019 23:37
Uvažuju o komplet přechodu ke Creditas jako k hlavní bance, co se týče BÚ i SÚ. Jakou máte zkušenost s odezvou podpory? Dnes mi na Messengeru odpověděli během pár hodin, ale v příspěvcích jsem zaznamenal zmínky o odpovědi na e-mail po několika dnech a půlhodinovém čekání na infolince, tak mě zajímá, jestli je to běžný stav, nebo to byly nějaké mimořádnosti kvůli začínajícím akcím.
Případně máte nějaké výrazné negativní zkušenosti?
Fakt, že SÚ+ nabízí 2 % jen do konce září jako problém neberu, Moneta může svá 2 % taky kdykoliv zrušit a třeba Wüstenrot 1,7 % garantuje jen na 12 měsíců. Věřím tomu, že akci prodlouží nebo přijdou s něčím dalším. Na Messengeru mi potvrdili, že po skončení téhle akce ještě něco chystají („aby byli stále mezi nejlepšími“) a začnou to komunikovat už během září. A když ne, kdykoliv můžu peníze přesunout jinam, kde to bude zrovna nejvýhodnější.