"neustálá nefunkčnost George" je co přesně?
Jak jsem psal, mám dvě hlavní banky, ČSOB (Premium) a Spořitelna (Erste Premier), osobní a firemní, obě používám denně, obě fungují, ale s ČSOB je více problémů (nepodpora Google Pay, horší Klíč, bugy při změně PINu v mobilní aplikaci, kdy jsem musel na pobočku).
Rozbalovací levé menu / pod-menu webové aplikace u ČSOB taky není výhra, je to dost neergonomické.
George (hlavně ten mobilní) je výborný, ale samozřejmě část starých konzervativních klientů zvyklých na Servis24 nechápe žádná novoty. To se nedá nic dělat. Až se někdy za 10 let bude George měnit na Matouše, bude se zase nadávat
Zjevně někteří zde nejsou schopni mentálně odlišit objektivně lepší stav IT u Spořky od "mám radši ČSOB" Taky se mi nelíbí jak Spořka změnila limit z 50 na 70t pro prémiové klienty. Prasárna, dělat to zpětně. Ale s IT to nemá co dělat.
Obě banky by se nicméně mohli učit třeba u Revolutu.
Jen mobilní aplikace, mraky funkcí, a vše dokonale přehledné.