PatrikChrz píše:V historii transakcí to vůbec není :-o, jen se snížil zůstatek a přišel tenhle mail
......
@NTFHOLDTYPE_STD_BO@
Částka: 4 464,60 CZK
....
Ano i mně toto přišlo (jen částka výrazně nižší), ale ne emailem, ale jako notifikace do mobilní aplikace (tak mám hlášení změn či zůstatku nastaveno). Vysvětlení mám už jako zprávu banky v aplikaci, cituji podstatnou pasáž:
Dobrý den, pane Xxx,
z důvodu podezření na transakce v neobvyklé výši nebo množství na Vašem účtu a z důvodu možného vzniku škody v rámci využívání služby Odměny za placení jsme přistoupili k blokaci peněz na Vašem účtu.
Přejeme vám pěkný den. Přeloženo z bankovní do běžné češtiny: Přišli jsme kliente sice až po výplatě, ale přeci jen na to, že jsi Albert odměny dojil i skrz cashback výběry. To tolerovat nebudeme, takže poměrnou část připsaných odměn, která byla vyplacena díky výběrům přes cashback, jsme ti před chvíli zablokovali bankovní blokací. Z odměny ti tedy zůstává jen to, co bylo za zaplaceno skutečně za nákup a za co by odměna náležela bez cashbacku.
Takže to vypadá, že se velmi silně nechali inspirovat UCB a budou buď všem, nebo jen od určité hranice zpětně odebírat (nebo přesněji: tou blokací už odebrali) přesně před týdnem připsané odměny za červenec, a to část připadající na výše cashbacku
. Jojo, domákli se toho už i v Air, tedy cashback v Albertu fakt už nemá smysl využívat, to jako info pro všechny...
Info pro Patrika i další, kterým se to stane: v historii transakcí toto vidět není, ale v mobilní aplikaci při roztažení detailu zůstatku (tečky pod horním zeleným záhlavím v historii) to je vidět kdo Bankovní blokace (rozdíl od Karetní blokace). A ano, blokovaná částka u mě odpovídá cashback poměrné části z Albert nákupů (před týdnem připsáno 2500 Kč, teď zablokováno 2428,70 Kč). Co se dá dělat, tudy už cesta nepovede