Také to mám tak. Ale zde bych byl trpělivý a cca 1-3 pracovní dny bych počkal. Do té doby by mělo být zaúčtováno vyplacení odměny a tím snad i uvolnění blokace. Teď ještě k zaúčtovaní té záporné odměny v systému Odměny nedošlo (stále je v části Budoucí a ne Vyplacené). Tak to probíhá i u kladných vyplacených odměn, že jsou v tom přehledu přesunuty do vyplacených až třeba druhý den po reálné výplatě. To UCB to má přesně naopak: nejprve v U-šetřete přesun odměny do vyplacených a až pak třeba za den až dva reálná výplata .
Edit: blokace už uvolněna.
Naposledy upravil minarjo dne 6. 9. 2019 11:16, celkově upraveno 1
u mě naopak drobná odměna z 12.8. vyplacena. Zvláštní je, že v Ušetřete se mi zničeho nic před asi 2 dny objevila odměna za CB z 16.8. se symbolem přesýpacích hodin, dnes je již normálně evidovaná jako k vyplacení. Podobně je k vyplacení evidován CB z 28.8., který jsem jen tak zkusil.
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
No v Air bank určitě za cashback nepřipisují, tam už se cca od půlky srpna hodnota CB odečítá automaticky, na tom se zde na fóru všichni shodli. A1rh- psal o U-šetřete, tedy o UniCredit bank, kde to dělají nějak divně napůl ručně a tam s tím stále zápasí a každý to má jinak .
Ale zase jsou v Air bank slušní a vše to narozdíl od UniCredit i vysvětlili. Jejich dnešní zpráva z online bankovnictví: Dobrý den, pane ABC, vzhledem k tomu, že jste dostal odměnu za výběr hotovosti na pokladně v prodejnách Albert a ne za nákup za zboží, provedli jsme odepsání vyplacených odměn, na které nevznikl nárok, z Vašeho účtu. Přejeme Vám pěkný den
Martin XYZ / Správa klientských účtů Air Bank a.s. / člen skupiny PPF