Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod e-osobne 10. 9. 2019 08:24

Decline znamena zamitnuto ne? Tak jsi mel nakup zdarma.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 9. 2019 08:26

@powery:
To je jen na webu. Už jsem to v mém příspěvku opravil, aby to byl klikací odkaz.
Naposledy upravil minarjo dne 10. 9. 2019 09:20, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod powery 10. 9. 2019 08:31

Škoda. Mohlo by to být i v aplikaci.
powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 9. 2019 09:11

e-osobne píše:Decline znamena zamitnuto ne? Tak jsi mel nakup zdarma.

U Curve to často také znamená chybu ve zpracování/processingu na podkladovou kartu, tak jako včerejší výpadek :). Pokud terminál obchodníka Curve platbu přijme jako ok, ale Curve ji ve svých systémech třeba kvůli výpadku jako včera nezpracuje (Declined), pak existuje účetní dluh vůči obchodníkovi. A ten je třeba nějak vyrovnat.
Neznám přesné mechanismy, ale mám zkušenost: mně když se to stalo v Globusu (terminál platbu přijal, Curve app Declined, žádná blokace na podkladové kartě), tak došlo automaticky k zopakování dané platby za cca 10-15 dní. Dostal jsem v Curve app i notifikaci ve stylu, že byla opožděně odečtena platba xxx Kč ze dne ddmm obchodníka yyy. Jaký je v tom mechanismus nevím přesně, ale tipuji, že buď SW terminálu obchodníka, nebo přímo jeho banka (zde tedy KB) zopakují žádost o platbu, pokud peníze z původní blokace do X dní nedorazí, tj. nedojde k zaúčtovaní té karetní transakce (to X i mechanismus samotný bude určeno nejspíš přímo karetní asociací MasterCard, to musí být nějak unifikované-nebo to možná záleží jen na bance obchodníka).
Naposledy upravil minarjo dne 10. 9. 2019 09:25, celkově upraveno 2
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod mfilip 10. 9. 2019 09:14

Diky panove za vysvetleni, o technickych problemech jsem netusil.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 10. 9. 2019 10:17

Ano, Curve měla opravdu včera výpadek cca od 14:45, aplikace to hlásila i ukončené výpadku kolem. Decline znamená zamítnuto, ale pokud to současně nezamítne i terminál obchodníka, platbu Curve dodatečně zaúčtuje a obvykle i na správnou podkladovou kartu, pouze ve výjimečných případech kontaktuje support na kterou kartu má danou platbu zaúčtovat.
Live status je vidět v aplikaci (iOS) pod Help & support > Live system status
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powery 10. 9. 2019 10:25

V Androidu pod Help & support tato možnost není
powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 10. 9. 2019 11:50

retron píše:Ano, Curve měla opravdu včera výpadek cca od 14:45, aplikace to hlásila i ukončené výpadku kolem. Decline znamená zamítnuto, ale pokud to současně nezamítne i terminál obchodníka, platbu Curve dodatečně zaúčtuje a obvykle i na správnou podkladovou kartu, pouze ve výjimečných případech kontaktuje support na kterou kartu má danou platbu zaúčtovat.
Live status je vidět v aplikaci (iOS) pod Help & support > Live system status

To by souhlasilo, nakupoval jsem kolem 16:15
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 10. 9. 2019 11:50

retron píše:Ano, Curve měla opravdu včera výpadek cca od 14:45, aplikace to hlásila i ukončené výpadku kolem. Decline znamená zamítnuto, ale pokud to současně nezamítne i terminál obchodníka, platbu Curve dodatečně zaúčtuje a obvykle i na správnou podkladovou kartu, pouze ve výjimečných případech kontaktuje support na kterou kartu má danou platbu zaúčtovat.
Live status je vidět v aplikaci (iOS) pod Help & support > Live system status

To by souhlasilo, nakupoval jsem kolem 16:15

Edit: platba uz je v Curve i na KK Mall
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 11. 9. 2019 15:53

krátce po první platbě 50k přes Curve na ČP koukám, že mi sami zvedli limity
den / měsíc / rok (GBP)
platby 3750 / 20k / 50k
ATM 1000 / 20k / 40k
V profilu kódy AliExpress US $19, Curve 5 GBP, ExpoBank, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 12. 9. 2019 08:55

Jakou jsi měl podkladovou kartu?
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod jujec 12. 9. 2019 11:03

A1rh- píše:krátce po první platbě 50k přes Curve na ČP koukám, že mi sami zvedli limity
den / měsíc / rok (GBP)
platby 3750 / 20k / 50k
ATM 1000 / 20k / 40k


Má někdo limity vyšší? Resp. netušíte, zda je možné o navýšení limitů žádat? Používám Curve dost dlouho, z automatu vybírám zlomek toho, co platím, roční limit na platbu mám 50k, vyčerpáno 33k (na bankomaty vyčerpáno za rok 1,5k, tedy 5 % všeho). Má význam jim psát email, nebo mi limit sami zvednou, až se přiblížím k ročnímu limitu?
jujec
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 12. 9. 2019 11:14

standardně nikoliv, až se budete blížit limitu pro roční platby, kontaktujte support, měli by zvýšit limit na 100k
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 12. 9. 2019 12:10

barnyss píše:Jakou jsi měl podkladovou kartu?

KK Hello
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-osobne 12. 9. 2019 13:51

retron píše:standardně nikoliv, až se budete blížit limitu pro roční platby, kontaktujte support, měli by zvýšit limit na 100k

Anebo provest platbu, nebo vic plateb v jednom dni, ktere se dohromady nevejdou do denniho limitu, az tu platbu zamitnou kvuli prekroceni denniho limitu, tak pozadat o zvyseni transakcnich limitu a oduvodnit to zamitnutou platbou, ja to tak udelal.
e-osobne
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků