od ROlda78 31. 10. 2019 12:20
Musím se podělit o dnešní smutnou zkušenost z telefonického sjednávání kreditky ČS. Snažil jsem se o převod (chtěl jsem prostě KK se stejným nebo nižším úvěr. rámcem), nikoliv jen pouhé založení!
Nejdříve jsem zanechal číslo na webu, kde slibují zavolání do 15 min.! Za hodinu a půl jsem to nevydržel a volal na klient. číslo 800207207. Zde paní nevěděla nic o převodu. Slíbila, že za chvíli zavolá někdo z úvěrového. Opravdu za 30 min. volala jiná, ale netušila, že existuje nějaké 3měsíční úrokové zvýhodnění. Chtěla řešit konsolidaci, velmi ji překvapilo, že je KK splacená! Nepřišlo mi, že se v tom dobře orientuje. V průběhu hovoru se 3× odmlčela, kdy se radila s kolegy. Mně zajímalo, zda probíhá dotaz do registrů, co všechno a do kdy a jak musím doložit výpověď stávající KK. Nakonec hovor přerušila. Za další půlhodinu znovu volala s tím, že musím na pobočku doložit smlouvu o stávající KK, příp. poslední výpis. Není možné zaslat mailem, ani vlastnictví George nepomohlo.
Takže za mě závěr: ČS je stále zkostnatělý moloch, cokoliv méně standardního je rozseká!
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich