jujec píše:minarjo píše:Jsem trochu rozčarován z toho, jak poslední týdny u Curve klesá spolehlivost služby GBIT. Nemyslím, že by se v appce neprovedla, to ano. Problém je ale s navrácením částky na původní kartu....
To není problém GBiT, to je problém obecně HB! a účtování vratek na kartu.
Můj problém byl dnes zdárně vyřešen a musím konstatovat, že @jujec neměl pravdu - problém s GBIT refundem v sobotu 12.10. byl na straně Curve, jak mi dnes v odpovědi na dotaz přiznali, cituji:
I can see that were was a system error when we tried to execute this refund. I've now resolved this error and I can confirm that your refund was processed on 31 October and it should be reflected in your bank account within 1 - 5 working days.
Uznávám nicméně názor jujce, že vratky se v Hello bank nezobrazují pokaždé stejně (někdy už druhý pracovní den dopoledne, někdy o pár dní později). Do jaké míry to je Hello bankou a do jaké míry rozptylem, v jakém refundy zasílá Curve, toť otázka (protože i na jiné karty než HB je rozptyl podobný, vsadím spíš na rozptyl Curve zasílání). Zde ale, když to u té mé transakce bylo už přes 14 dní, by to znamenalo, že HB úplně "zapomněla" příchozí vratku zaznamenat a zaúčtovat, a to se mi i na HB zdálo jako silné kafe a jsem rád, že to HB nezavinila .
Tedy ponaučení: pokud se nedočkáte po Gbit vratky na původní kartu ani za 10-14 dní (a pokud nejde o Twisto, které vratky eviduje bokem, viz výše), tak se stačí obrátit přímo na Curve (chat v aplikaci nebo email) s popisem dané transakce a dne provedení Gbit.