Air Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tmx643 6. 11. 2019 09:32

Nechystá.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod smajlik2 7. 11. 2019 17:09

Jak rychle Vám dojde notifikace o změně zůstatku na účtu po zaplacení mobilem?
Kdysi mi to chodilo po pár sekundách, dneska to chodí po pár minutách :-(
Máte stejnou zkušenost?
smajlik2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Heavy71 8. 11. 2019 17:12

Včera v Albertu zaplatím a když odjíždím s vozejkem od pokladny, tak mi došla. Takže pár vteřin
Heavy71
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 11. 2019 15:24

Včera (neděle) jsem zadal platební příkaz do jiné české banky s dnešním datem splatnosti a peníze z AIR odešly až v 13:51!!! Do cílové banky dorazily v 15:08. :-(
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 11. 11. 2019 15:44

Já měl na víkend trvalé příkazy a odchází dle mailů postupně během dne (ještě ráno byly "Ve zpracování"). Jindy mi ráno na mobilu svítilo x mailů o snížení zůstatku
Nojo no, u Kellnera teď technika často stávkuje, takové O2 (TV) je kapitola sama pro sebe...
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 12. 11. 2019 14:00

To samé, včera mně přišlo potvrzení o převodu až před 14. hodinou, normálně už ho mívám hned brzy ráno...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod richtrj 12. 11. 2019 18:31

Mě teď spíš zaráží, s čím přišli. Asi vám přišlo oznámení s předmětem "Proč některé platby už nemusíte potvrzovat". Pozastavuji se nad tím, že tím vlastně ubírají na bezpečnosti a není nikde přesně definované, kdy potvrzení nebudou vyžadovat. Mně to osobně přijde jako snížení bezpečnosti na úkor pohodlí a pro mě osobně je to docela nepřijatelné. Já chci opravdu v IB potvrzovat všechny platby (vyjma známých účtů samozřejmě) a ne se spoléhat ne nějaký neprůhledný algoritmus, který to vyhodnotí jako "obvyklé chování" a platbu povolí. Nedělá mi problém ten telefon vzít ze stolu a přiložit palec. Hlavně když mám odeslání peněz stoprocentně pod kontrolou. A tu mi teď berou, aniž bych to chtěl.
richtrj
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 11. 2019 19:09

Podle mého názoru riziko v tomto případě nese AirBank a v případě zneužití bys to u fin. arbitra vyhrál
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 12. 11. 2019 19:47

Nesouvisí to s tím, že je potřeba potvrdit už přihlášení (a proč tedy následně potvrzovat ještě platby)?
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod richtrj 12. 11. 2019 21:00

Nesouvisí to s tím, že je potřeba potvrdit už přihlášení (a proč tedy následně potvrzovat ještě platby)?


Nesouvisí. Bez jakéhokoliv ověření na telefonu jsem přes IB klidně poslal přes 500,- aniž bych musel na telefonu přihlášení nebo autorizaci platby schvalovat. Účet není mezi známými, ačkoliv je pravda, že na něj posílám peníze častěji. Ale i tak. 2 stupňové ověření je tím pádem pryč. To mi hlava nebere.
richtrj
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 21. 11. 2019 08:43

Proč z nás stále někdo musí dělat stádo nesvéprávných blbů? Asi každý dostává málo maiů, takže musí ještě dostávat takovouhle sra*ku :-(?

Dobrý den, pane XY,

dnes 20.11.19 jsme zaznamenali přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví. Pokud jste to nebyli Vy, zavolejte nám prosím na 515 202 202.

Vaše Air Bank
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 21. 11. 2019 09:08

Aneb nastavím si notifikace na vše a divím se, že mi chodí. :D
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 21. 11. 2019 13:59

Air Bank má nějakou možnost nastavení notifikací na vše? Reaguj příště na to, čemu rozumíš, což bude asi tak kravské lejno.

Protože já tam vidím jen tohle:

Nastavená upozornění
Upozorňování na inkasa ke schválení
Do internetového a mobilního bankovnictví a mailem
Upozorňování na neúspěšné úhrady
aktivní na mail
Upozorňování na aktivní operace zadané přes mobilní bankovnictví
nenastaveno
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod curvecardik3 21. 11. 2019 14:31

Tohle forum je jen pro lidi s IQ vyšším než má dědek Tomáš Marný, kterému už ujel vlak (a to ve všech směrech), takže už sem nic nepiš ..... nikdo tě tu stejně neměl rád.
curvecardik3
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 21. 11. 2019 15:42

To sice mám, ale vlak mi asi ujel taky. Těch možností nastavení notifikací je tam ještě více, ale tohle mi připadá jako bezpečnostní upozornění, které si banka prostě pošle, když usoudí.
drkarel
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků