minarjo píše:Také jsem nechápal tu snahu konverze současného účtu na ten Plus s odměnou, to přeci není odměňované založení nového účtu, v tom dávám Milanovi za pravdu. Prostě založit nový účet, současné účty s tím nemají co dělat.
Ja chapu Vasi argumentaci ve svetle vsech ostatnich podobnych bonusovych akci za zalozeni noveho uctu. Ja bych se na to podpory taky neptal, kdybych si predtim neprecetl pravidla, kde na mne hned v druhe vete vykukuje: " Tato pravidla upravuji kompletni podminky akce", a dale "Akce není určena klientům ČSOB, kteří měli aktivní Plus Konto v předchozích 365 dnech zpětně ke dni spuštění Akce" , s touto vyjimkou je tedy vlastne urcena vsem fyz. osobam, ktere si o to pozadaji + ty dalsi body, ktere jsem popisoval.
A pravidla jsem samozrejme bral jako silnejsi argument nez bezny uzus bank pri podobnych akcich.
Nakonec svoje vlastni pravidla by prece mela dodrzovat i banka, jinak v tom bude chaos.
Ja jsem to tehdy pochopil jednoznacne a vicemene jen nahodou jsem vznesl tel. a pote mailovy dotaz, uz jsem se chystal si o to konto rovnou pozadat.
Pokud to neni tak, jak tomu rozumim ja, tak mirne receno maji ta pravidla velice nesikovne a nejednozacne napsana.
Ja bych tady proste cekal, ze v pripade, ze nekdo na to poda reklamaci, tak se banka placne do cela, uvedomi si svou chybu, nebude se handrkovat, klientovi to proklientsky prizna (proc taky ne, v jine akci poskytuje za zalozeni uctu rovnou 1000 kc, tamhle losuje mezi klietny o odmeny 100000 kc apod.) a pouci se z toho do budoucna pri sepisovani pravidel podobnych akci. Nehlede na to, ze jejich zamestnanci poskytovali protichudne informace, to taky neni uplne OK.