Stala se mi zvláštní věc: Aniž bych požádal o novou KK (původní je stará sotva 10dní) poslal mi tento Ústav zcela novou další kartu, která je úplně identická má stejné všechny čísla karty V průvodním dopise píšou, že mi na mou žádost zasílají novou KK (na staré prý nefungovalo bezkontakt placení, napsali mi to v SMS, netuším?) Včera jsem se starou KK zkušebně platil na netu a fungovala, nefungovala pouze po první úspěšné platbě na Revolut, kdy další pokusy o převod na Revolut byly vždy neúspěšné. PIN mi píšou že zůstává stejný. V IB opravdu koukám nyní na dvě zcela identické KK i se stejnými čísly karty. Nevím co si mám myslet...zbláznil jsem se já nebo Ústav ?
Mám obavy, že 2. platba na Revolut bude opět neúspěšná, bojím, bojím...