od minarjo 26. 11. 2019 20:07
@evlo, to se u bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny občas stává, že nově zřízený produkt se neobjeví v IB automaticky. Z toho co uvádíš mi je jasné, že se tam zobrazila jen kreditní karta pod menu karty (tam ale lze řešit jen věci s kartou jako takovou, ne s účtem kreditky). Nezobrazil se ti ale kartový kreditní účet, který je skutečně pod Produkty. Mně se takto v minulosti v bankovnictví PS také něco po zřízení neobjevilo (už nevím zda kreditka nebo kontokorent). Řešení je jednoduché: na nic nečekej (čekání je zbytečné, automaticky to je buď hned po aktivaci produktu, nebo vůbec) a napiš na jejich helpdesk (web ČSOB, formulář v menu Kontakty-Napište nám), že v internetovém bankovnictví nevidíš v produktech kreditní účet kreditky, přestože byla kreditka zřízena už před X dny, ať ti ho tam tedy přidají ručně. Náprava je v tomto rychlá, do 3 pracovních dnů od nahlášení ti ho tam přidají, možná i dříve.