ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod evlo 26. 11. 2019 19:31

to jsem zvedavej, tam to proste nemam
evlo
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 26. 11. 2019 20:07

@evlo, to se u bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny občas stává, že nově zřízený produkt se neobjeví v IB automaticky. Z toho co uvádíš mi je jasné, že se tam zobrazila jen kreditní karta pod menu karty (tam ale lze řešit jen věci s kartou jako takovou, ne s účtem kreditky). Nezobrazil se ti ale kartový kreditní účet, který je skutečně pod Produkty. Mně se takto v minulosti v bankovnictví PS také něco po zřízení neobjevilo (už nevím zda kreditka nebo kontokorent). Řešení je jednoduché: na nic nečekej (čekání je zbytečné, automaticky to je buď hned po aktivaci produktu, nebo vůbec) a napiš na jejich helpdesk (web ČSOB, formulář v menu Kontakty-Napište nám), že v internetovém bankovnictví nevidíš v produktech kreditní účet kreditky, přestože byla kreditka zřízena už před X dny, ať ti ho tam tedy přidají ručně. Náprava je v tomto rychlá, do 3 pracovních dnů od nahlášení ti ho tam přidají, možná i dříve.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 26. 11. 2019 20:12

Hlásím, že došla odměna za založení spořícího účtu.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rufss 26. 11. 2019 20:30

Takze prevedem a zrusime? Uroky nicmoc.
rufss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod XRPD 26. 11. 2019 20:59

Mě ještě nic...
ale mají ještě čas "Odměna bude Účastníkovi Akce připsána na účet Nového spoření ve lhůtě do 30. dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém bylo Nové spoření založeno"
XRPD
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 26. 11. 2019 22:47

Také jsem dostal odměnu za Světový den spoření dnes. Já spíš zatím jen stav spoření vynuluji, chodit kvůli rušení na pobočku se mi nechce a jiné zrušení myslím nepůjde (přitom u některých produktů jako kreditka či kontokorent to lze i v IB, ale u spoření tam ten odkaz "Už nechci využívat tento produkt" není, tak to online zrušit asi nejde. Navíc v PS mám běžný účet a hypo, čili toto spoření s nulovým zůstatkem mě tolik nevadí, jen trošku překáží v seznamu produktů :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 26. 11. 2019 23:15

Taky spoř. účet rušit nebudu, nepřekáží a zruším kdyžtak v budoucnu se vším.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 26. 11. 2019 23:25

I když jeden důvod ke zrušení tu vlastně přeci jen je: pokud i při příštím Světovém dní spoření na konci října 2020 ČSOB akci v podobném duchu zopakuje, hodilo by se to spoření nemít a znovu založit :D
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod evlo 27. 11. 2019 01:26

tak me zajima jestli me prijde vyuctovani kreditky do mailu alespon nejak, nebo z toho vznikne mega hadka :)
evlo
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tmx643 27. 11. 2019 08:06

Výpis se objeví ve výpisech... No u tebe ale těžko říct, jestli to tak bude. :D
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 27. 11. 2019 17:53

Výpis z kreditky se mi objevuje v IB, do mailu mi nechodi.
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 27. 11. 2019 18:00

@Evlo, místo toho zdejšího opakovaného stěžování jim napiš jak jsem ti radil výše a v cuku letu to bude ok. Zbytečně se okrádáš o možnost kontrolovat historii atd. Fakt se toto u ČSOB stává, že nový produkt musejí do IB přidat ručně, protože automatické přidání selže. A ČSOB v tom není sama, stejný problém jsem měl u RB (do IB se nepřidalo eKonto zřízené až několik měsíců po kreditce, stále tam byla jen Mall kk, rovněž vyřešeno rychle ručním přidáním na mou žádost).
Je třeba si uvědomit, že online bankovnictví bank stojí systémově často mimo samotných produktů, je to nadstavba, která je zobrazuje a umožňuje spravovat. Pro to ale zkrátka musí dojít k propojení zřízených produktů, ať už automaticky, nebo ručně na žádost.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod evlo 27. 11. 2019 19:30

Tak já furt doufám, se to budu mít bez nutnosti splatit :D
evlo
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 27. 11. 2019 20:43

nnnokiaE52 píše:Výpis z kreditky se mi objevuje v IB, do mailu mi nechodi.

Vtipné je, že třeba k Premium Kartě banka nabízí možnost zasílání papírového výpisu bez poplatku. Pokud má klient nastavenu tuto variantu, tak v IB elektronický výpis k dispozici není - je to buď anebo... :-)
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 28. 11. 2019 09:09

Sikovny banker to nastavit vie
alfas123
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron