od barnyss 3. 12. 2019 16:57
S Revolutem mám čerstvou negativní zkušenost (myslím, že něco podobného jsem zde na foru nečetl):
začátkem listopadu jsem si založil účet u litevské investiční společnosti (Evoestate) a pro prvotní převod EUR do Evoestate jsem použil mezibankovní převod z Revolutu. V polovičce listopadu jsem požádal Evoestate o převod získaných bonusů zpět na můj Revolut účet a pořád jsem nic neobdržel. Podal jsem proto reklamaci jak na Evoestate, tak na Revolut, a z Evoestate mi poslali výpisy z jejich účtu, mimo jiné s mojí prvotní příchozí transakcí, která však přišla nikoliv z mého Revolut účtu s mým IBAN (GB97 REVO ...), ale s mě neznámým IBAN (FI12 3301 ...) - jako plátce je uveden THE CURRENCY CLOUD LTD, jako primární plátce je uvedeno mé jméno, jako účel platby mé ID u Evoestate.
Evoestate následně poslal mnou požadované převáděné bonusy na tento neznámý účet (oni to převádějí výhradně na účet, ze kterého obdrželi prvotní příchozí platbu znějící na jméno uživatele účtu Evoestate). Revolut k dané reklamaci nic neřeší, pouze stále požaduje upřesňující doklady, ale já už mu od Evoestate nic dalšího nemohu doplnit.
Zde vidím propastný rozdíl v řešení problémů, u Revolutu katastrofa - komunikace pouze přes chat v aplikaci napřed přes robota a až časem s živou osobou, která však nemá moc chuť se věcí zabývat.
Tímto se bohužel potvrdil můj názor na Revolut - nepoužitelný a nevyzpytatelný (snad pouze jako hračka pro děti).