Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Audit 30. 11. 2019 11:17

Audit píše:Tak jsem si zachatoval a - po hodinové komunikaci mi bylo sděleno, že musím znovu provést transakci fyzickým terminálem, abych ji mohl použít online.
Nevím proč? Naposledy jsem s ní platil minulý týden v Polsku.
Tak uvidím, zítra zkusím v obchodě.



Samozřejmě to nefunguje, tak nascreenovat platbu a znovu na chat... poslední pokus s Revolut, potom dám přednost některé ze vých českých bank. :roll:
Audit
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Audit 30. 11. 2019 17:16

Tak to je mazec, odpověď na otázku za 7 hodin.
Zkuste obě karty - Nefunguje to.
Ok, zruš virtuální kartu a udělej novou - Dělám na tom.
??????,
Než jsem to stihl udělat, tak mi ji smázl z účtu - ani ho nezajímá, jestli ji mám někde funkčně uloženou!!!
Audit
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 30. 11. 2019 17:26

Revolut musí mít nějaký větší výpadek, nejsi v tom sám. Dnes kolem 15h se mi v Globusu také nepovedlo zaplatit Curve s podkladovou Revolut (malá útrata kolem 100 Kč, chtěl jsem dočerpat CZK zůstatek Revolutu). Curve hlásila chybu na podkladové kartě, ať při opakování chyby kontaktuji jejího vydavatele.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Audit 30. 11. 2019 18:51

Tak se to podařilo s novou virtuálkou. :-)
Potvrzeno v Revolut.
Audit
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Schwarzie 2. 12. 2019 17:52

Kdyz jsou uz ty SEPA platby zdarma, tak jsem vyzkousel prevod na EUR ucet u Monety. Zadano vcera vecer, dorazilo dnes dopoledne.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfas123 2. 12. 2019 21:51

Trosku off topic, ale ako potom platis z toho uctu, mas k tomu kartu alebo ma moneta multimenovu funkciu na karte?
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Schwarzie 3. 12. 2019 06:30

Samozrejme jsem myslel z Revolutu do Monety. K EUR uctu mam kartu. Vedeni, karta i vybery z ATM jsou zdarma. Moneta nema multimenu jako treba RB.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mareka 3. 12. 2019 14:54

Známá zakládala na mé doporučení Revolut, poslala přes svou kartu úvodních 300 Kč na účet Revolutu, ale už neproběhlo ověření totožnosti - systém ho opakovaně nedokončil (zřejmě kvůli velkému rozdílu selfie a fotky na dokladech).

Uživatelka už to dál nechce zkoušet, takže mám dotaz: vrátí Revolut automaticky těch 300 Kč zpět na kartu, nebo se musí zahájit diskuse s podporou?
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 3. 12. 2019 16:57

S Revolutem mám čerstvou negativní zkušenost (myslím, že něco podobného jsem zde na foru nečetl):
začátkem listopadu jsem si založil účet u litevské investiční společnosti (Evoestate) a pro prvotní převod EUR do Evoestate jsem použil mezibankovní převod z Revolutu. V polovičce listopadu jsem požádal Evoestate o převod získaných bonusů zpět na můj Revolut účet a pořád jsem nic neobdržel. Podal jsem proto reklamaci jak na Evoestate, tak na Revolut, a z Evoestate mi poslali výpisy z jejich účtu, mimo jiné s mojí prvotní příchozí transakcí, která však přišla nikoliv z mého Revolut účtu s mým IBAN (GB97 REVO ...), ale s mě neznámým IBAN (FI12 3301 ...) - jako plátce je uveden THE CURRENCY CLOUD LTD, jako primární plátce je uvedeno mé jméno, jako účel platby mé ID u Evoestate.
Evoestate následně poslal mnou požadované převáděné bonusy na tento neznámý účet (oni to převádějí výhradně na účet, ze kterého obdrželi prvotní příchozí platbu znějící na jméno uživatele účtu Evoestate). Revolut k dané reklamaci nic neřeší, pouze stále požaduje upřesňující doklady, ale já už mu od Evoestate nic dalšího nemohu doplnit.
Zde vidím propastný rozdíl v řešení problémů, u Revolutu katastrofa - komunikace pouze přes chat v aplikaci napřed přes robota a až časem s živou osobou, která však nemá moc chuť se věcí zabývat.
Tímto se bohužel potvrdil můj názor na Revolut - nepoužitelný a nevyzpytatelný (snad pouze jako hračka pro děti).
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 3. 12. 2019 17:34

To ze se nelze spolehnout na plnohodnotny SEPA prevod je velky fail ...
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 12. 2019 17:46

@barnyss:
A to ještě Revolut předává příjemci aspoň textovou Referenci plátce (tedy něco jako zprávu příjemci). Jiné konkurenční služby, jako například Monese, nepředává i u SEPA ani to :).
To co popisuješ u platby z Revolut není nic nového, to samé je i u plateb k nám do ČR :). Zkrátka fakt, že Revolut v rámci ušetření využívá u mnoha zemí své prostředníky (externí společnosti s lokálními účty, třeba v ČR je to Vitesse psp Limited) je známá věc. Tedy nikdy se u převodu z Revolut nedá spolehnout, že příjemci dorazí platba přímo z vašeho Revolut účtu s vaším britským Revolut IBANem, často je to právě z účtů těchto prostředníků, no :(.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 3. 12. 2019 17:58

Potvrzuji výrazné problémy Revolut, se zasíláním CZK plateb na české účty. Platba měla přijít již včera do RB a není tam ani ted.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 3. 12. 2019 18:25

minulý týden do ČS D+4 odpoledne tzn. kamkoliv jinam D+5
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 12. 2019 20:34

jo, u mne to trvalo také přes týden.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tlamik5 9. 12. 2019 19:48

Jde nějak v poslední verzi na Androidu zobrazit u cizích měnových účtů jeho ekvivalent v CZK ? Dříve stačilo kliknout na zůstatek v cizí měně, ale teď mi to nejde a nemůžu to nikde zase najít :(
Dik
tlamik5
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků